کوشی ناکانیشی، کارگردان تحسینشدهی بازی Resident Evil 7، در مصاحبهای اخیر خود با VGC به این موضوع پرداخت که اگر قرار بود روزی ریمیکی از این بازی و نسخه بعدی آن، Village، ساخته شود، چه تغییرات و بهبودهایی را در آنها اعمال میکرد. او فاش کرد که ایدههای زیادی برای اصلاحات جزئی و حتی بازگرداندن محتوای حذف شده در ذهن دارد.
ناکانیشی با اشاره به اینکه هیچ کارگردانی هرگز به طور کامل از ساخته خود راضی نیست، گفت:
میتوانم ساعتها در این باره صحبت کنم. دسکتاپ من پر از یادداشتهایی از کارهایی است که میخواستم انجام دهم اما فرصت نشد.
او به عنوان مثال به یکی از اولین لحظات پرتنش بازی اشاره کرد:
اولین باری که وارد خانه بیکرها میشوید، در پشت سرتان محکم بسته میشود، همه جا تاریک است و شما چراغ قوه را روشن میکنید. مدت زمان بین بسته شدن در، قرار گرفتن شما در تاریکی مطلق و روشن شدن چراغ قوه، هیچوقت کاملاً برایم رضایتبخش نبود.
او توضیح داد که تیم سازنده مجبور بود تعادل را حفظ کند؛ این زمان نباید آنقدر طولانی میشد که بازیکنان سردرگم شوند و نه آنقدر کوتاه که اتمسفر و حس ترس از بین برود. ناکانیشی ابراز علاقه کرد که در فرصتی دوباره، این لحظه و جزئیات کوچک دیگری در سراسر بازی را کمی بهبود دهد. مهمترین نکتهای که ناکانیشی فاش کرد، حذف یکی از شخصیتها از داستان اصلی بود. او گفت:
شخصیتی وجود داشت، یکی دیگر از اعضای خانواده بیکر، که در نهایت مجبور شدیم او را از بازی حذف کنیم. بنابراین با یک ریمیک، شاید بتوانیم او را دوباره اضافه کنیم. این شخصیت، نامزد لوکاس بیکر بود که قرار بود با خانواده زندگی کند و نقش مهمی در داستان داشته باشد.
ناکانیشی در پایان گفت:
فکر میکنم جالب باشد که روزی یک نسخه ‘Director’s Cut’ با اضافه شدن دوباره آن محتوا بسازیم.
در حال حاضر، کوشی، ناکانیشی کارگردانی بازی Resident Evil Requiem، عنوان بعدی این سری محبوب را بر عهده دارد. بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر میشود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید