سازندگان بازی Hitman که به طراحی ابزارهای خلاقانه و غیرمتعارف شهرت دارند، قصد دارند همین رویکرد را در بازی جدید خود، ۰۰۷: First Light، نیز ادامه دهند. طبق گفتهی کارگردان گیمپلی بازی، هدف تیم توسعه این است که ابزارهای جیمز باند صرفاً تزئینی یا نمایشی نباشند، بلکه کاربردی، متمایز و قابل استفاده در سناریوهای مختلف محسوب شوند.
استودیو IOI Interactive، خالق مجموعهی Hitman، در طراحی ابزارهای جاسوسی برای بازی ۰۰۷: First Light از تجربهی خود در ساخت مکانیکهای خلاقانه بهره گرفته است. در مجموعهی Hitman، بازیکنان میتوانند با لباس مرغ، اردک انفجاری یا حتی ماهی واقعی اهداف خود را از بین ببرند و حالا همین ذهنیت خلاق قرار است به دنیای جیمز باند منتقل شود.
در گفتوگویی با مجلهی PC Gamer، آندریاس کرو، کارگردان گیمپلی بازی، تأکید کرد که تیم توسعه قصد دارد ابزارهای باند را به چیزی فراتر از «شوخیهای نمایشی» تبدیل کند. او گفت:
میخواستیم هر ابزار حس کاربردی، واقعی، اما سرگرمکننده و قابل تکرار داشته باشد تا در موقعیتهای مختلف قابل استفاده شود. همچنین میخواستیم هر ابزار از نظر بصری و عملکردی متمایز باشد و هدف خاص خودش را دنبال کند. در مجموع، این ابزارها باید به بازیکن مجموعهای متنوع از امکانات بدهند تا با سبک بازی خودش هماهنگ باشد.
در نمایش کامل گیمپلی بازی که تابستان امسال منتشر شد، جیمز باند جوان در حال رانندگی با خودروهای لوکس، اجرای شلیکهای دقیق، عبور از موقعیتهای پیچیده با جذبهی خاص خود، و استفاده از خلاقیت مأمور ۴۷ در نفوذ به مناطق خطرناک دیده شد. او به ابزارهایی مانند ساعت لیزری برای بیهوش کردن دشمنان یا انداختن لوسترها، بمب دودزا و وسایل متفرقهای مثل فندک مجهز است که میتواند در موقعیتهای مختلف از آنها بهره ببرد.
این بازی در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۶ (۷ فروردین ۱۴۰۵) برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، و نینتندو سوییچ ۲ منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید