بر اساس گزارشی جدید، نقشه راه داستان بازی Halo 5: Guardians که توسط Xbox Game Studios و استودیوی ۳۴۳ Industries برنامهریزی شده بود، پس از دریافت بازخوردهای منفی از سوی طرفداران، کنار گذاشته شد.
یکی از منابع داخلی Halo، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که اخیراً فرصتی جهت صحبت با یکی از توسعهدهندگان Halo 5: Guardians داشته است. این توسعهدهنده تایید کرد که ۳۴۳ Industries نقشهای برای ادامه داستان این بازی داشت، اما به دلیل واکنشهای منفی طرفداران، از این برنامهها صرف نظر شد.
به گفته این توسعهدهنده ناشناس، تیم سازنده قصد داشت نقش بزرگتری برای Guardians پس از رویدادهای کمپین اصلی بازی در نظر بگیرد. اما واکنشهای منفی طرفداران به این گروه باعث شد که تیم نویسندگی تلاش کند داستان را هرچه سریعتر جمعبندی کند.
منبع آگاه این گزارش همچنین اظهار داشت که دلیل به اشتراک گذاشتن جزئیات این گفتگو اکنون این است که طرفداران اغلب میپرسند چرا استودیوی Halo (که پیشتر با نام ۳۴۳ Industries شناخته میشد) برای هر یک از بازیهای خود ایدههای جدیدی ارائه میدهد. او توضیح داد که این تغییرات نتیجه مستقیم واکنشهای منفی طرفداران به ایدههای قبلی است.
به تازگی Tyler Owens، یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی Halo، در پاسخ به سوالی درباره نسخه کامپیوتر بازی Halo 5: Guardians گفته است که او نیز آرزو داشت این نسخه ساخته شود، اما اکنون دیگر امکانپذیر نیست. او اشاره کرد که پروژه پورت رایانههای شخصی این بازی با مشکلات فنی جدی روبهرو و در نهایت کنار گذاشته شد.
در ارتباط با پروژههای قبلی Halo، این منبع پیشتر جزئیاتی درباره حالت بتل رویال (Battle Royale) لغو شده برای Halo Infinite منتشر کرده بود. به گفته او، پروژه Tatanka توسط ۳۴۳ Industries آغاز شد زیرا این استودیو مدتها قصد داشت یک حالت بتل رویال برای Halo Infinite عرضه کند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید