رویکرد جدید شیائومی در سال جاری نشاندهنده یک تغییر بزرگ در استراتژی این شرکت است. باتوجه به اطلاعات فاش شده از کدهای داخلی، گوشی شیائومی ۱۵T برخلاف روال سالهای گذشته، صرفا یک نسخه ریبرند شده ردمی K80 اولترا نخواهد بود. این دو گوشی به ترتیب دارای اسمهای رمزی “Klimt” و “Dali” هستند که این موضوع نشان میدهد آنها درواقع دو مدل متفاوت خواهند بود.
این اقدام شیائومی درواقع یک حرکت استراتژیک است. برای درک بهتر، گوشیهای سری T Pro و K Ultra اساساً تفاوتی با یکدیگر نداشتند و با تغییرات جزئی و برند جدید راهی بازارهای مختلف میشدند؛ اما اکنون شیائومی قصد دارد با عرضه Redmi K80 Ultra در آگوست امسال در بازار چین، مرز مشخصی بین محصولات جهانی و چینی خود رسم کند. شایان ذکر است که این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۸۳ اینچی OLED بالارده، فریم فلزی مستحکم، سیستم دوربین پرچمدار و تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۴۰۰ پلاس مجهز خواهد بود.
جزئیات در اینجا اهمیت زیادی دارند. عمر باتری یکی از نقاظ قوت اصلی برای فروش یک گوشی خواهد بود. گوشی شیائومی ۱۵ تی پرو دارای یک باتری ۷,۵۰۰ میلیآمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی است که به جذابیت آن برای کاربران حرفهای میافزاید. کد و شماره مدل هر یک از گوشیهای آینده شیائومی اکنون منحصربهفرد هستند که در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید. این موضوع به اقدام شیائومی جهت متمایز کردن محصولات خود برای کشورهای مختلف اشاره دارد.
شیائومی ۱۵ تی (Goya): 25069PTEBG (/O12A)شیائومی ۱۵ تی پرو (Klimt): 2506BPN68R, 2506BPN68G (O12U)ردمی K80 اولترا (Dali): 25060RK16C (O12)
برای مصرفکنندگان و شرکای شیائومی، این بدان معناست که محصولات احتمالا در بازارهای مختلف نهتنها تفاوتهای جزئی، بلکه تفاوت قابلهای توجهی از نظر دوربین، بهینهسازی عملکرد و کیفیت ساخت خواهند داشت. نکته قابل توجه این است که مدلهای جهانی شیائومی ۱۵T و ۱۵T پرو در هند عرضه نخواهند شد که این موضوع نشاندهنده رویکردی متناسب با بازار آن کشور یا شاید یک استراتژی عرضه جداگانه در آینده است. افرادی که میخواهند از آخرین اخبار محصولات شیائومی مطلع شوند، میتوانند از اپلیکیشن MemeOS Enhancere در فروشگاه پلی استور استفاده کنند که بهروزرسانیهای به موقع، ویژگیهای پنهان و انتشار برنامههای سیستمی را ارائه میدهد.
این اپلیکیشن برای هر کسی که علاقه به دنبال کردن سیر تکامل این شرکت دارد، مفید خواهد بود. بهطور خلاصه، شیائومی برای سال ۲۰۲۵ رویکردی هوشمندانه در حوزه کسب و کار در پیش گرفته و هدف آن تقویت رقابتپذیری جهانی خود با فاصله گرفتن از ریبرند کردنهای ساده و تمرکز بر تمایز واقعی در مناطق مختلف است. انتظار میرود این کار موحب توسعه هدفمندتر محصول و در نهایت، تناسب بهتر با ترجیحات خریداران محلی کالاهای شیائومی شود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید