بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت The Information، شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ دو گزینه را برای بقای بخش گیمینگ و زیرشاخۀ Xbox بررسی میکرد: ۱- تعطیلی آن به طور تدریجی، ۲- رویکرد تهاجمی در خرید و تصاحب و اضافه کردن ناشرهای مختلف به زیرمجموعۀ خود. ما میدانیم که ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در نهایت رویکرد دوم را اتخاذ و شرکتهای بتسدا و اکتیویژن بلیزارد را از آن خود کرد.
The Information همچنین در گزارش خود متذکر میشود که طی آن دوره (۲۰۲۱) هدف مایکروسافت رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر گیم پس تا سال ۲۰۳۰ بود. برای دستیابی به این هدف، طی ۵ سال باقی مانده، مایکروسافت باید تعداد مشترکین گیم پس را سه برابر کند یا به عبارتی دیگر، گیم پس تا ۲۰۳۰ سالانه با نرخ ۴۰ درصد رشد کند. از سال ۲۰۲۰ تا به امروز گیم پس چنین رشدی را به صورت سالانه تجربه نکرده است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید