بر اساس گزارشهای جدید و آگهیهای شغلی منتشر شده، به نظر میرسد استودیوی Ubisoft Quebec، سازندگان اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows و Odyssey، کار بر روی نسخه بزرگ بعدی از این مجموعه را آغاز کرده است.

به گزارش وبسایت ClawsomeGamer، این استودیوی کانادایی اخیراً آگهیهای استخدامی جدیدی برای جذب نیروهای کلیدی منتشر کرده است. در این لیستها، به صراحت ذکر شده که این موقعیتها برای کار روی یک پروژه جدید Assassin’s Creed و وظیفه «ساخت جهانی تازه» را دارا هستند.
دو موقعیت شغلی کلیدی که توجه تحلیلگران را جلب کرده، شامل «کارگردان انیمیشن» (Animation Director) و «مدیر فنی کاراکتر» (Character Technical Director) است. توضیحات این مشاغل نشان میدهد که این پروژه یک بازی کاملاً جدید است و ارتباطی با پروژههای در دست ساخت دیگر مانند Assassin’s Creed Invictus (بازی چندنفره) یا Codename Hexe که توسط شعبه مونترال، سازنده عناوینی همچون Origins و Valhalla در حال ساخت است، ندارد.
با توجه به سابقه یوبیسافت کبک بر روی بازیهایی مانند Odyssey و Shadows، انتظار میرود که این پروژه جدید نیز ادامهدهنده همین مسیر باشد و احتمالاً به عنوان نسخه اصلی بزرگ بعدی سری Assassin’s Creed پس از Hexe در نظر گرفته شود. البته اطلاعات خاصی از برنامهریزی یوبیسافت برای این فرنچایز به اشتراک گذاشته نشده است، جز آنکه میدانیم چندین پروژه مختلف به صورت همزمان از این سری در حال توسعه هستند.
دیدگاهتان را بنویسید