شوهی یوشیدا، رئیس سابق بخش سرگرمیهای تعاملی سونی، در مصاحبه جدید خود گفت که استراتژی چندپلتفرمی Xbox یک بُرد برای دارندگان پلی استیشن است.
در مصاحبهای با پادکست Sacred Symbols، یوشیدا توضیح داد که تبدیل شدن به یک «پلتفرم کوچک» همیشه کابوس او بوده است، زیرا توانایی حفظ توسعه عناوین انحصاری از دست میرفت. یوشیدا در این باره گفت:
من فکر میکنم این یک برد برای دارندگان پلی استیشن است که قبلاً به این بازیها دسترسی نداشتند.
پیش از این، در یک مصاحبه توضیح دادم که وقتی بخش فرست پارتی پلی استیشن را مدیریت میکردم، این کابوس همیشگی من بود که پلی استیشن به پلتفرم کوچکتر از رقبا تبدیل شود. در آن صورت، دیگر حفظ بودجهرسانی و تامین استودیوهای فرست پارتی غیرممکن میشد و بهترین توسعهدهندگان ما، استودیوها را ترک میکردند. آنها فقط یک سری سازنده خلاق نیستند، بلکه در در زمینه کسب و کار و تجارت نیز فعالیت دارند و میخواهند بازیهایشان به دست افراد بیشتری برسد.
با توجه به گستردگی جامعه دارندگان سختافزار Xbox، کاری که [مایکروسافت] انجام میدهد بسیار طبیعی و قابل فهم است.
مایکروسافت سال گذشته با انتشار عناوینی چون Hi-Fi Rush و Sea of Thieves روی PS5 استراتژی چندپلتفرمی خود را آغاز و اخیراً نیز تایید کرد که هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین خود روی پلتفرمهای دیگر مانند PS5 و Switch وجود ندارد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید