تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۲۴ آبان , ۱۴۰۴
X
۶ ماه فداکاری مدیران AdHoc برای نجات Dispatch

۶ ماه فداکاری مدیران AdHoc برای نجات Dispatch

نیک هرمان، یکی از بنیان‌گذاران AdHoc، در گفت‌وگو با بلومبرگ اعلام کرد که مؤسسان این استودیو برای شش ماه حقوق دریافت نکردند تا دستمزد تیم ۳۰ نفره Dispatch را پرداخت کنند. این پروژه در جذب سرمایه با چالش روبه‌رو بود، زیرا کمتر کسی باور داشت یک بازی روایت محور از استودیویی بدون سابقه در بازار فعلی بتواند فروش موفقی داشته باشد.

تبلیغات

AdHoc پس از توسعه پر فراز و نشیب The Wolf Among Us 2 به دلیل اختلاف با Telltale، کار روی Dispatch را آغاز کرد. با این حال، ناشر بازی در آن زمان (که نامش فاش نشده) تنها پس از یک سال و همزمان با بحران کووید، حمایت خود را از این پروژه قطع کرد.

نیک هرمان، هم‌بنیان‌گذار AdHoc، گفت:

در مراسم The Game Awards، مدام در حال گشت‌وگذار بودم و با افرادی صحبت می‌کردم که شاید بتوانند ما را نجات دهند.

اوضاع روزبه‌روز بدتر می‌شد و AdHoc در آستانه امضای قراردادی بود که عملاً پس از انتشار Dispatch، استودیو را تعطیل می‌کرد. در این شرایط، Critical Role برای تأمین بودجه مراحل پایانی Dispatch وارد میدان شد و قراردادی با AdHoc برای توسعه یک بازی جدید امضا کرد.

نیک هرمان اضافه کرد:

بیشتر دوران حرفه‌ای من صرفاً روی بخش خلاقیت متمرکز بود؛ هر شب تا دیروقت بیدار می‌ماندم و فکر می‌کردم چطور بازی را بهتر کنم. اما حالا، تمام آن وقت را صرف این می‌کنی که با خودت بگویی: «فقط چند هفته دیگر پول استودیو تمام می‌شود.»

اکنون Dispatch به قدری خوب فروخته است که برخی گیمرها از همین حالا آن را یکی از برندگان احتمالی جایزه‌ی «بازی سال» (GOTY) می‌دانند. این موفقیت، باعث شده همه کسانی که به موفقیت این بازی شک داشتند، به اشتباه خود پی ببرند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *