تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ارزهای مسافرتی بالا می‌رود! اخرین نرخ دلار، سکه، طلا و یورو در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

در این نوشته اعلام شده است که قیمت هر گرم طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند به ۷۱ هزار تومان رسیده است که این مقدار نسبت به دیروز افزایش یافته است. همچنین به فروش معادل سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان دست پیدا کرده است. قیمت سکه امامی نیز با یک رشد ۱۴۴ هزار تومانی به مرز ۳۷ میلیون رسیده است. امروز در مرکز مبادله ارز و طلا نیز قیمت یورو خدماتی که بیشتر از نرخ ارز دولتی و ارز مسافرتی قرار دارد ۲۹۰ تومان بیشتر از چهارشنبه عرضه می‌شود.

همچنین اعلام شده است که قیمت دلار خدماتی امروز برابر با ۴۳ هزار و ۹۵ تومان است که این مبلغ ۶۵ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است. همچنین قیمت یورو خدماتی نیز با ۲۹۰ تومان رشد کرده و به محدوده ۴۷ هزار تومان رسیده است.

در نهایت اعلام شده است که قیمت مختلف ارز خدماتی امروز به صورت زیر است:
– دلار خدماتی: ۴۳ هزار و ۹۵ تومان
– یورو خدماتی: ۴۷ هزار و ۲۵ تومان

همچنین قیمت انواع سکه نیز اعلام شده است که از بازار در این روزها می‌توان بهره برد.

فرارو نوشت: قیمت هر گرم طلا امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با آغاز معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به عصر دیروز گران شد و معادل سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان به فروش رسید.سکه امامی با رشد قیمت ۱۴۴ هزار تومانی، یکبار دیگر از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد و نیم سکه با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۱ میلیون نزدیک شد. در مرکز مبادله ارز و طلا نیز یورو خدماتی که این روز‌ها مبنای نرخ ارز دولتی و ارز مسافرتی است، کمی بیش از ۴۷ هزار تومان یعنی ۲۹۰ تومان بیشتر از چهارشنبه عرضه می‌شود.قیمت دلار و یورو در مرکز مبادلهقیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۹۵ تومان است.قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز ۶۵ تومان ارتقا پیدا کرده و همزمان قیمت یورو خدماتی نیز با رشد تقریبا ۲۹۰ تومانی پا به محدوده ۴۷ هزار تومان گذاشت.قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۷ هزار تهیه کنند.انواع ارز خدماتیچهارشنبهامروزدلار خدماتی43 هزار و 30 تومان43 هزار و 95 تومانیورو خدماتی46 هزار و 737 تومان47 هزار و 25 تومانقیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکههر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با شروع معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون و ۱۰۰، روی جایگاه سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان ایستاد.قیمت سکه امامی همزمان ۱۴۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان رسید. ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان به فروش رسیدند.طلا و سکهچهارشنبهامروزهر گرم طلا ۱۸ عیارسه میلیون 107 هزار تومانسه میلیون 178 هزار تومانسکه امامی36 میلیون و 954 هزار تومان37 میلیون و 98 هزار توماننیم سکه20 میلیون و 660 هزار تومان20 میلیون و 860 هزار تومانربع سکه13 میلیون و 440 هزار تومان13 میلیون و 540 هزار تومانسکه گرمیشش میلیون و 520 هزار تومانشش میلیون و 620 هزار تومان

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!