تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تغییر زمان پخش مراسم معروف اسکار!

برنامه رئالیتی شو اسکار با اجرای مهران مدیری یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیونی است که در آن هنرمندان و چهره های معروف به چالش های مختلفی می پردازند و سعی دارند توانایی های خود را نشان دهند. این بسیار جذاب است و طرفداران زیادی در ایران دارد.

تغییر در زمان پخش برنامه اسکار اما باعث شگفتی در میان طرفداران شد. از یک سال پیش که برنامه شروع شد، همواره در روزهای دوشنبه و پنجشنبه پخش می شد، اما اخیرا تصمیم گرفته شد که تنها یک روز در هفته این برنامه پخش شود که آن هم روز دوشنبه است. این تغییر باعث ناراحتی برخی از طرفداران برنامه شده است.

با این حال، هواداران اسکار هنوز هم منتظر پخش قسمت های جدید این برنامه هستند و امیدوارند که باز هم شاهد چالش های جذاب و هیجان انگیزی باشند.

نمناک نوشت: برنامه رئالیتی شو اسکار با اجرای مهران مدیری دستخوش تغییر در روزهای پخش شد.تغییر در زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیریاسکار رئالیتی شویی جذاب با اجرای مهران مدیری است که در هر فصل آن 4 شرکت کننده از میان چهره ها و هنرمندان حضور دارند و تلاش می کنند، چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. مسابقه اسکارپخش خود را از 8 صبح 18 دی ماه در فیلیمو آغاز کرد و پس از استقبال از فصل اول، این گیم شو هرهفته دو روز یعنی دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پخش می شد اما فیلیمو در اطلاعیه ای روز پخش آن را تغییر داد.پلتفرم فیلیمو در اطلاعیه ای دوبار روز پخش مسابقه اسکار را تغییر داد و اعلام نمود این رئالیتی شویی طنز و دیدنی همانند فصل اول تنها یک روز در هفته پخش می شود. دراین اطلاعیه آمده است:فیلیمویی های عزیزمبدونید که فصل چهارمبرنامه، فقطدوشنبه ها پخش خواهد شد.به این ترتیب، قسمت دوم از فصل چهارم رو دوشنبه 21 اسفند ماه ساعت 8 صبح در فیلیمو ببینید.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!