تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شگفتی‌های شهاب حسینی با ادعاهای عجیب سحر زکریا

سحر زکریا، بازیگر معروف، اخیرا در یک استوری در اینستاگرام ادعا کرده است که چند سال پیش، شهاب حسینی از او در خیابان حمله و توهین کرده بود. او این اتفاق را به زبان شدیدی محکوم کرده و اظهار کرده است که این اتفاق را فراموش نخواهد کرد. با این حال، زکریا اعتقاد دارد که دنیا بسیار کوچک است و در نهایت، آنها مجددا با هم روبرو خواهند شد.

این تنها باری نبود که زکریا انتقاداتی علیه شهاب حسینی داشته است. او سابقه‌ای از انتقاد از واکسن زدن حسینی در سال ۱۳۹۹ را دارد. این موضوع به تناقض بین گفته‌ها و کردار حسینی اشاره داشته و او را متهم به دو روزنامه‌نگاری کرده بود.

همچنین، پس از خروج حسینی از فضای مجازی به دلیل انتقادات بر سر واکسن زدن او، زکریا به طعنه‌آمیزی پرداخته و او را به طریقی سرسختانه مورد نقد قرار داده بود. او اظهار کرده بود که مردم پول می‌دهند و واکسن می‌زنند، در حالی که این اقدام به حال مردم تأثیری ندارد و اوضاع آنقدر بد است که حضور یا عدم حضورشان فرقی نمی‌کند. این تنش‌ها نشان‌دهنده تنش‌ها و اختلافاتی است که در فضای مجازی می‌تواند شکل بگیرد.

روزیاتو نوشت: سحرزکریا بازیگر مشهور در یک استوری اینستاگرامی مدعی شده شهاب حسینی چند سال قبل در خیابان به او یورش برده و از الفاظ رکیک استفاده کرده بود.زکریا خطاب به شهاب حسینی نوشت:آقای حسینی، برایتان دست میزنند این جماعت چه میدانند که در خیابان چه با من کردید، فراموش نخواهم کرد ، میتوانستم شکایت کنم اما نکردم چون به این معتقدم دنیا کوچکتر از آنست ما باز همدیگر را خواهیم دید، ون از اینکه یورش آوردید برای زدن من و الفاظ رکیک را فراموش نمیکنم فعلا بتازانید.این نخستین باری نیست که سحر زکریا در فضای مجازی صحبت هایی را علیه شهاب حسینی مطرح می کند.زکریا در سال ۱۳۹۹ ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا را مورد انتقاد قرار داده بود.او در پستی اینستاگرامی شهاب حسینی را به متناقض بودن گفتار و کردارش متهم کرده و کسانی که به حمایت از او پرداختند را مافیا خوانده بود.زکریا در این پست نوشته بود:ایشون میان کار میکنند پولها رو میگیرند سر مردم وشیره میمالند بعد بدو بدو میرن واکسن امریکایی میزنن. می ایستادن کنار مردم همان واکسنی که همه میزنیم میزدنند.پس از تصمیم شهاب حسینی به خداحافظی از فضای مجازی در واکنش به انتقادات از واکسن زدن او در آمریکا، زکریا در واکنشی تمسخر آمیز به این اقدام حسینی در اینستاگرام خود نوشته بود:آخی چه بد شد حالا مردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارند که رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتماً یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!