تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پیشران‌های زنده‌یکتوفین ماشین‌های جدید!

آخرین دور از خودروهای وارداتی که در سامانه یکپارچه قرار گرفته، نتایج آن اعلام شده است. مدیر این سامانه اظهار داشته که در مرحله اول انتخاب محصول مورد نظر برای ۹ تا ۱۲ اسفند، انجام شد و افراد متقاضی می‌توانند وضعیت تخصیص یا عدم تخصیص خود را از طریق حساب کاربری خود در سامانه مشاهده نمایند. اطلاعات مربوط به نتایج در آدرس اینترنتی Saleauto.ir در دسترس قرار گرفته است.

در این دور از واردات خودروها، افراد ممکن است محصول مورد نظر خود را بتوانند تعیین کنند یا وضعیت درخواست خود را بررسی کنند. این مرحله اولیه برای انتخاب خودروی وارداتی، امکانات جدیدی برای متقاضیان فراهم کرده است تا بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود، انتخاب صحیحی داشته باشند. انتظار می‌رود که این مرحله انتخاب و تخصیص خودروهای وارداتی، بهره‌وری و رضایت بیشتر مشتریان را به ارمغان آورد.


مهدی تقدسی اظهار داشت: نتایج آخرین دور خودرو‌های وارداتی که با عرضه ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی گفت: نتایج ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول که در بازه ۹ الی ۱۲ اسفند ماه از میان ۱۲ خودروی وارداتی عرضه شده، یک محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده بودند اعلام شد.
او بیان کرد: متقاضیان از شب گذشته می‌توانند وضعیت تخصیص یا عدم تخصیص خود را از طریق حساب کاربری خود در سامانه مشاهده کنند.
به گفته او، این نتایج در سامانه یکپارچه به آدرس اینترنتی Saleauto.ir قرار گرفته است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!