استودیو Monolith Soft برای ساخت یک نقشآفرینی جدید، نیرو جذب میکند
استودیو Monolith Soft از طریق پستی در توییتر اعلام کرد که کارمندان جدیدی را برای ساخت نقشآفرینی آینده به کارگردانی Tetsuya Takahashi، کارگردان و خالق سری Xenoblade Chronicles، استخدام میکند.
اطلاعات زیادی در مورد این عنوان به جز ژانر نقشآفرینی در دست نیست. تتسویا تاکاهاشی در یک پست وبلاگی اعلام کرد که «RPG جدید» چالشهای جدیدتری نسبت به بازیهای قبلی Monolith خواهد داشت. از آنجایی که «محتوای ایجاد شده پیچیدهتر میشود» آنها میخواهند گسترش پیدا کنند و توسعه دهندگان علاقهمند میتوانند برای هشت نوع شغل، درخواست دهند.
تاکاهاشی در ادامه توضیح داد که Monolith Soft بازیهایی را با تیم کوچکتر ساخته است. با این حال، وضعیت فعلی در صنعت بازی آنها را ملزم به استخدام افراد بیشتری میکند.
به عنوان مثال، کارگردان Xenoblade Chronicles توضیح داد که آنها نمیتوانند از «تاکتیکهای امواج انسانی برای تولید مقدار زیادی متریال» برای RPG جدید خود استفاده کنند و میخواهند «محیط تولید کارآمدی را فراهم کنند».
هشت نوع شغل موردنیاز در استودیو Monolith Soft عبارتند از طراح دو بعدی (کارکنان آثار هنری، کلاس رهبر)، طراح 3DCG (شخصیت)، طراح 3DCG (نقشه)، مهندس محیط توسعه، طراح مراحل میدانی، دستیار کارگردان، انیماتور بازی و طراح جلوههای ویژه.
آخرین بازی اصلی تتسویا تاکاهاشی برای Monolith Soft، عنوان Xenoblade Chronicles 3 بود. این اثر که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، مورد استقبال منتقدان و بازیکنان عمومی قرار گرفت. متاسکور ۸۹ و امتیاز کاربر ۸.۵ در متاکریتیک دریافت کرد.