تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ایکس باکس اپلیکیشن موبایل Game Pass را در آبان ماه کنار خواهد گذاشت

اعلام شده که مایکروسافت قصد دارد اپلیکیشن موبایل Xbox Game Pass را در ماه نوامبر تعطیل کند، به جای آن از یک برنامه واحد – برنامه ایکس باکس – برای قرار دادن همه چیز در زیر یک سقف استفاده کند.

در حال حاضر، اگر مشترک سرویس مایکروسافت باشید، احتمالا هم Xbox Game Pass و هم برنامه Xbox را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده‌اید – اما ظرف چند هفته، برنامه اولی کنار گذاشته خواهد شد.

از ماه نوامبر، تنها یک برنامه Xbox در دستگاه‌های تلفن همراه وجود خواهد داشت و مایکروسافت تصمیم گرفت اپلیکیشن Game Pass را حذف کند. این بدان معناست که همه چیز از تعامل با دوستان و دانلود اسکرین‌شات گرفته تا نصب از راه دور محتوا در کنسول ایکس باکس از طریق برنامه جدید انجام می‌شود.

این یک فروشگاه چند منظوره برای همه چیزهای مرتبط با ایکس باکس خواهد بود و شامل امتیازات بدست آمده و سایر پاداش‌ها می‌شود. در یک پست وبلاگی، مایکروسافت گفت:

این به‌روزرسانی برای اعضای بتای ایکس باکس روی موبایل در دسترس خواهند بود و به زودی برای همه منتشر خواهد شد. به عنوان بخشی از این تغییرات، از ماه نوامبر دیگر از دانلودهای جدید برنامه Xbox Game Pass پشتیبانی نخواهیم کرد.

امکان استریم بازی‌ها از طریق فضای ابری به دستگاه تلفن همراه شما با استفاده از برنامه وجود نخواهد داشت، اما می‌توانید برای انجام این کار از یک مرورگر داخل تلفن همراه استفاده کنید. این یک راه حل ناخوشایند است، اما بهترین راه حل است تا زمانی که گرد و غبار پیرامون بحث‌های مربوط به استریم ابری فرو نشیند.

مایکروسافت اخیرا جزئیات به‌روزرسانی ماه سپتامبر Xbox را منتشر کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌های بازی‌ها را زودتر دانلود کنند، به طوری که وقتی آپدیت برای عرضه برنامه‌ریزی شد، به‌ راحتی قابل نصب و اجرا باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!