بازی The Witcher 4 بزرگترین بازی CD Projekt Red خواهد بود
استودیوی CD Projekt RED به ساخت عناوین جهان باز عظیم و بسیار دقیق شهرت دارد و همانطور که انتظار میرود، این توسعهدهنده قصد ندارد با بازی بعدی خود The Witcher 4 که اخیرا وارد مرحله تولید کامل شد از این روند عقبنشینی کند. شما در واقع میتوانید انتظار داشته باشید که این عنوان حتی بزرگتر و جاهطلبانهتر از بازیهای قبلی جهان باز این استودیو باشد.
«چارلز ترمبلی» معاون فناوری CD Projekt RED در مصاحبه اخیر با Eurogamer به همین موضوع اشاره کرد و توضیح داد که زیرساختهای فناوری فعلی استودیو پس از پذیرش Unreal Engine 5 به عنوان ابزار اصلی تولید به آنها اجازه میدهد که پروژه بعدی خود را «بهتر، بزرگتر و عالیتر» از The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 بسازند.
البته استودیو همچنین میخواهد از یک عرضه فاجعهبار دیگر مانند سایبرپانک جلوگیری کند. ترمبلی گفت:
نمیگویم آسان است، اما فکر میکنم چیزهای جالبی داریم و امیدوارم که این فناوری را به خوبی نشان دهد. تنها این را میگویم که تغییر فناوری برای ما به این معنا نیست که همیشه جاهطلب خواهیم بود. بازی بعدی که انجام میدهیم کوچکتر نخواهد بود و بدتر نخواهد بود. بنابراین بهتر، بزرگتر و عالیتر از The Witcher 3 خواهد بود، بهتر از Cyberpunk زیرا برای ما غیرقابل قبول است [که به آن شکل عرضه شود]. ما نمیخواهیم به عقب برگردیم.
حتی اگر لحظات سختی وجود داشته باشد و شاید حتی برخی چیزهای بد اتفاق بیفتد، باز هم فکر میکنم که همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بیشتر از آنچه در سالهای گذشته به دست آوردهایم، انجام دهیم. بنابراین فناوری نباید مانعی برای ما باشد.
دنیای Cyberpunk 2077 از نظر اندازه به طور قابل توجهی کوچکتر از The Witcher 3 بود. اما با هر دو بازی، استودیوی CD Projekt RED فضاهای بازی عظیم و متراکمی ایجاد کرد که حتی بدون بستههای الحاقی، پر از محتوای کافی برای مشغول نگه داشتن بازیکنان برای دهها ساعت بود. اینکه استودیو قصد دارد با پروژه بعدی خود کاری مشابه انجام دهد، تعجبآور نیست.
اما مدتی طول خواهد کشید تا اطلاعات بیشتری درباره The Witcher 4 دریافت کنیم. اگرچه CDPR ممکن است گهگاه اطلاعات کوچکی منتشر کند، انتظار نداشته باشید که تا حدود یک سال قبل از انتشار به طور کامل رونمایی شود.