اولین پچ بازی ایندیانا جونز ری تریسینگ را به طور کامل فعال میکند
استودیوی MachineGames اولین بهروزرسانی برای ایندیانا جونز و دایره بزرگ (Indiana Jones and the Great Circle) را منتشر کرده است که پشتیبانی از Path Tracing را به نسخه پیسی اضافه میکند. علاوه بر این، این پچ تعدادی تغییرات و بهبودها و همچنین برخی رفع مشکلات خاص نسخه PC را به همراه دارد.
همانطور که گفته شد، پچ ۱ پشتیبانی از Full Ray Tracing/Path Tracing را به نسخه پیسی اضافه میکند. صاحبان GPUهای پیشرفته قادر خواهند بود آن را فعال کرده و از گرافیک بهتر لذت ببرند.
استودیوی MachineGames ادعا میکند که حداقل ۱۲ گیگابایت VRAM برای استفاده از Path Tracing مورد نیاز است. تیم همچنین در حال کار روی اضافه کردن پشتیبانی از AMD FSR است (امیدواریم نسخه ۳.۰ با Frame Generation باشد).
این بهروزرسانی با برخی رفع مشکلات خاص نسخه PC همراه است. مثلا اگر از GPUهای ۸ گیگابایت VRAM استفاده شود عملکرد در مراحل بزرگتر بازی بهبود مییابد. همچنین یک مشکل را که فعال کردن همزمان HDR و DLSS میتواند منجر به اثر مویره روی دیوارهای سفید ساده شود، رفع میکند.
شعلههای مشعل و فندک دیگر در رفرش ریت بالا چشمک نمیزنند. علاوه بر این، یک رفع مشکل برای مسئلهای وجد دارد که اگر renderscale در برخی رزولوشنها روی GPUهای AMD استفاده شود، ممکن است مربعهای سیاه به صورت متناوب روی صفحه ظاهر شوند.
آپدیت Title Update 1 یک مشکل را که میتواند باعث استاترینگ گاهبهگاه در کاتسینها شود، رفع میکند. همچنین یک خرابی نادر که ممکن است هنگام ذخیره بازی رخ دهد، رفع شد. پچ ۱ با تعدادی رفع مشکلات گیمپلی و ماموریت همراه است. شلاق شما دیگر به طور غیرمنتظرهای هنگام تاب خوردن جدا نمیشود. ایندیانا جونز دیگر در حالت بازیابی Lucky Hat گیر نمیکند.