تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

مردم با حضور خود، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به اتمام می‌رسانند

ارسلان مالکی درباره اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأکید دارد. او بیان کرد که افزایش عرضه زمین در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، که این امر همراه با افزایش مشارکت‌های مردمی در این بخش خواهد بود. این اقدامات می‌تواند باعث افزایش حضور فعال متقاضیان در روند ساخت مسکن شود.

وی اظهار کرد که بطور کلی با توجه به شعار سالیانه در افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی، دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در این حوزه است. افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت، به عنوان دو عامل اصلی، می‌تواند باعث رشد ظرفیت‌های مردمی در صنعت مسکن شود. به این ترتیب، مشارکت فعال مردم و استفاده از توانمندی‌های آن‌ها می‌تواند به تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن و توسعه این حوزه کمک کند.

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!