تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پایان نون خ 5 به زودی! آخرین فصل از محبوب‌ترین سریال تلویزیونی، اربعین‌ه جدید و جذاب، فراموش نشه!

فصل پنجم سریال تلویزیونی نون خ که توسط سعید آقاخانی کارگردانی و بازیگری می‌شود، به انتهای خود رسیده است و تهیه کننده این سریال محبوب اعلام کرده است که قسمت آخر آن پنجمین فصل از این مجموعه است. مهدی فرجی، تهیه کننده این سریال، این خبر را از طریق یک استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرده و اعلام کرده است که پخش آخرین قسمت این سریال روز جمعه خواهد بود.

سریال نون خ با موفقیت بیشتری در زمینه طنز تلویزیونی به کارگرفته شده و قصه‌ای دارای اندیشه و بازیگرانی با لهجه‌ی خوش‌آمدنی و شیرین دارد. در فصل پنجم این سریال، آقاخانی ابتکارات جدیدی را برای جلوگیری از تکرار و خستگی از پیش‌روی تماشاگران قرار داده است.

پخش هر قسمت از سریال نون خ از ساعت 22:15 شب در شبکه یک سیما انجام می‌شود. انتشار این فصل به پایان برسد، پشت صحنه‌های این سریال نیز در دو قسمت پس از آنتن در آینده نزدیک قرار خواهد گرفت.

نمناک نوشت: پنجمین فصل سریال نون خ به کارگردانی و بازیگری سعید آقاخانی به انتهای خود رسیده است و تهیه کننده این سریال پرطرفدار تارخ پخش آخرین قسمت آن را اعلام کرد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ با انتشار یک استوری خبر از پایان سریال نون خ 5 را داد و نوشت:

جمعه پایان پخش سریال نون خ 5

گویا پس از پخش قسمت آخر نون خ، پشت صحنه این سریال در دو قسمت از شبکه یک سیما بر روی آنتن می رود.

سریال نون خ یکی از موفق ترین سریال های طنز تلویزیون ساخته سعید آقاخانی است که قصه ای روان دارد با مردمی ساده دل و لهجه ای شیرین،در آخرین فصل نون خ آقاخانی ابتکارات متعدد به خرج داده و با تغییر فضا آن را از تکرار و ملالت بیرون آورده است.

نون خ 5 از 15فروردین 1403 هرشب ساعت 22:15 بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!