تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرصت منحصر به فرد برای خانواده‌های دارای عضو معلول: خبری شگفت‌آور منتظر شماست

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و حساب ۱۰۰ امام (ره) به تامین مسکن برای خانواده‌های دارای دست‌کم ۲ عضو معلول می‌پردازد. این تفاهم‌نامه باعث شده تا افراد واجد شرایط با در اختیار گرفتن تسهیلات بانکی یا زمین، به صورتی که صاحب‌خانه شده یا در فرآیند خانه‌دار شدن قرار گرفته اند. تاکنون برای حدود ۱۶ هزار نفر اقدامات لازم صورت گرفته و برای بقیه نیز در دست اقدام است. ادامه این فعالیت‌ها منجر به تامین مسکن برای تمام افراد واجد شرایط در مناطق شهری و روستایی می‌شود. این اقدامات از جانب بنیاد مسکن اهمیت خاصی دارد و نقش مهمی در بهبود وضعیت مسکن خانواده‌های معلول دارا دارد.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اقدامات انجام شده، تامین مسکن برای خانواده‌های دارای دست‌کم ۲ عضو معلول رو به اتمام است.

به گزارش ایرنا، «مجید جودی» امروز (دوشنبه) افزود: برای تامین مسکن خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و بیشتر تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن منعقد شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: برپایه همین تفاهم‌نامه، تقریبا همه افراد واجد شرایط با در اختیار گرفتن تسهیلات بانکی یا زمین، صاحب‌خانه شده یا فرآیند خانه‌دار شدن آنان در شُرف انجام است.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: آمار این افراد در مناطق شهری و روستایی حدود ۲۰ هزار نفر است که اقدامات لازم برای ۱۶ هزار نفر به انجام رسیده و برای بقیه نیز در دست اقدام است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!