تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بیا خودت خودروت رو دچار تغییر کن! این فرصت رو از دست ندهای کار به فروش قسطی لاستیک خودرو رسید

لاستیک خودرو از جمله قطعات مهم و ضروری است که برای ایمنی و عملکرد خودرو بسیار حیاتی است. اما اخیرا قیمت لاستیک‌ها به گونه‌ای افزایش یافته است که برخی از مردم نمی‌توانند آن‌ها را به راحتی تهیه کنند. این مسئله سبب شده تا در بازار اتفاقات عجیبی رخ دهد، از جمله اجاره لاستیک، فروش قسطی تایر و حتی کار آج زدن لاستیک. برای مثال، خرید چهار حلقه لاستیک چینی برای خودروی پراید تقریبا هزینه زیادی می‌برد که برخی افراد با حقوق متوسط نیاز به تقریبا کل درآمد خود دارند تا بتوانند لاستیک‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. به منظور کاهش هزینه‌ها، استفاده از لاستیک‌های دولتی نیز یک گزینه مناسب است. با وجود این، برای دریافت لاستیک دولتی باید به مدارک مورد نیاز توجه کرد و از روش‌های دریافت مختلف آن استفاده کرد. این روزها، با افزایش قیمت لاستیک، امکان تهیه این قطعه اساسی خودرو برای بسیاری از مردم دشوار شده است.

این روز‌ها قیمت لاستیک خودرو به حدی بالا رفته که بسیاری توان خرید ندارند.

به گزارش روزگار خودرو، در این میان اتفاقات عجیب و غریبی در بازار لاستیک در حال رخ دادن است.

از اجاره لاستیک گرفته تا فروش قسطی تایر را در بازار شاهد هستیم. همچنین، برخی افراد کار آج زدن دوباره لاستیک خودرو را انجام می‌دهند که بسیار خطرناک است.

به عنوان مثال ۴ حلقه لاستیک چینی برای پراید حدود ۶ میلیون تومان تمام می‌شود.

یک کارگر با حقوق ۷.۱ میلیون تومانی تقریبا باید کل پول خود را برای خرید ۴ حلقه لاستیک بدهد.

در سال ۱۴۰۳ دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت آن شماره شاسی و شماره موتور هم مورد نیاز است. اما به طور کلی برای دریافت این محصول به مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو نیاز است. برای دریافت لاستیک دولتی می‌توانید به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنید.

برای دریافت لاستیک دولتی از دو روش حضوری و اینترنتی می‌توانید استفاده کنید که در روش اینترنتی مجاز به ثبت نام ۴ تایر و در روش حضوری می‌توانید ۲ تایر دریافت کنید. البته لازم به ذکر است در این سامانه لاستیک‌هایی با سایز ۱۴ به بالا عرضه می‌شود و برای دریافت لاستیک با سایز ۱۳ بهتر است به نمایندگی‌هایی که لاستیک دولتی در آن عرضه می‌شود مراجعه نمایید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!