تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

زمان واریز یارانه دهک اول تا سوم به زودی اعلام خواهد شد!

در تاریخ 25 اردیبهشت 1403، یارانه کمک معیشتی این ماه به خانوار‌های اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان واریز خواهد شد. از ماه بهمن سال گذشته، زمان واریز یارانه‌ها تغییر کرده و از آن زمان به بعد، یارانه نقدی و معیشتی از بیستم تا آخر ماه پرداخت می‌شود. این تغییر در زمان پرداخت باعث شده که یارانه دهک‌های اول تا سوم هر ماه واریز شود و یارانه نقدی و معیشتی برای سایر خانوار‌ها مشمول سی‌ام ماه خواهد بود. بنابراین، فردا یارانه کمک معیشتی این ماه به خانوار‌های اول تا سوم به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود و مبلغ آن 400 هزار تومان است.

فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ یارانه کمک معیشتی این ماه خانوار‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

به گزارش مهر، بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوار‌های مشمول حمایت دولت شد از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است. به این ترتیب یارانه دهک‌های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی‌ام واریز می‌شود.

بر این اساس فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ یارانه کمک معیشتی این ماه خانوار‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌گردد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!