تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جلوه‌ی مدرن ال۹۰: روانسرای بازار ایران

نوشته‌های خبرآنلاین به تازگی اعلام کرده که خودروی کادیلا، یا همان P۹۰، در حال ورود به بازار ایران است و قرار است نقش خالی تندر ۹۰ را به خوبی پر کند. این خودرو با طراحی مدرن و خیره کننده‌اش می‌تواند به همه افراد مورد علاقه تندر ۹۰ را جلب کند.

طراحی نمای جلویی کادیلا بسیار محافظه‌کارانه و زیباست، که این خودرو را از رقیبان خود متمایز می‌کند. سپر اسپرت حاشیه پایینی این خودرو نیز با طراحی منحصر به فرد خود، نگاه ها را به سمت خود جلب می‌کند.

در کنار این موارد، تغییرات کوچکی در قطعات گلگیر خودرو هم اعمال شده است که زیبایی آن را بیشتر کرده است. نمای پشتی نیز با طراحی مدرن و جذاب، باعث می‌شود خودروی کادیلا به یاد محصولات فعلی شرکت رنو بیافتیم. این برگرفته از اخبار جدید و جذاب در حوزه خودروسازی است که ممکن است علاقه‌مندان به این صنعت، بخواهند در این اتفاق شرکت داشته باشند.

خبرآنلاین نوشت: جای خالی تندر ۹۰ ماشین محبوبی که در بازار ایران حضوری موفق داشت را کادیلا پر خواهد کرد. خودرویی که با نگاهی دقیق می‌توان سایه تندر ۹۰ را در آن دید.طراحی نمای جلویی کادیلا یا همان P۹۰ محافظه‌کارانه و مدرن به نظر می‌رسد و از آن طراحی کسل‌کننده و حوصله سر بر ال‌ ۹۰ خارج شده است.قسمت پایینی سپر اسپرت طراحی شده که به صورت کلی با فرم ساده‌ی بدنه هماهنگی ندارد.طراحی نمای کناری به جز اضافه شدن قطعات کوچکی روی گلگیر،تغییری نداشته است.نمای پشتی خودرو هم مدرن طراحی شده و شکل و فرم آن ما را به یاد محصولات فعلی رنو می‌اندازد.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!