تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا می‌دانید چقدر قیمت رهن و اجاره خانه‌ها در منطقه نواب تهران افزایش یافته است؟

با توجه به گزارش یک واسطه‌گر ملکی، افزایش تقاضا در بازار اجاره منجر به افزایش قابل ملاحظه اجاره‌ها شده است. این واسطه‌گر اعلام کرده است که پیشنهاد افزایش اجاره بها توسط مالکان حدود ۵۰ درصد است که نشان‌دهنده وضعیت گرم بازار اجاره ملک در حال حاضر است. در محله‌ی نواب تهران، افزایش متقاضیان برای رهن و اجاره ملک نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش، برای متراژهای مختلف و امکانات متفاوت در این منطقه، قیمت‌های مختلفی تعیین شده است که متربندی آنها با توجه به امکانات و قابلیت‌های هر واحد تغییر می‌کند. به طور کلی، افزایش تقاضا در بازار اجاره توسط واسطه‌گر ملکی به عنوان یک روند رو به افزایش در این بخش اعلام شده و قیمت‌ها نیز در پی آن افزایش یافته‌اند.

یک واسطه‌گر ملکی از افزایش تقاضا در بازار اجاره خبر می‌دهد و می‌گوید پیشنهاد افزایش اجاره بها از سوی مالکان حدود ۵۰ درصد است.

به گزارش اکو ایران، برخلاف بازار سرد خریدوفروش ملک، فصل داغ اجاره فرا رسیده است و مشاوران ملکی از افزایش تقاضا در این بخش خبر می‌دهند.

یک واسطه‌گر ملکی در نواب با اشاره به افزایش متقاضیان رهن و اجاره در این محله می‌گوید: نسبت به سال گذشته، رهن و اجاره بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است و اغلب موجران به سقف معین شده دولت توجهی ندارند.

او با اشاره به اینکه در محله نواب برای هر مترمربع رهن خانه به طور متوسط و متغیر، ۱۰ میلیون تومان تعیین می‌شود می‌گوید: برای رهن کامل واحدی با ۴۰ مترمربع زیربنا و دارای امکانات حداقل باید ۵۰۰ میلیون تومان و بدون امکانات ۴۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

مشاهدات ما نشان می‌دهد، در این محله، برای رهن کامل واحدی ۵۵ متری و دارای آسانسور و انباری، ۵۰۰ میلیون تومان و برای رهن کامل آپارتمانی با ۷۰ مترمربع و بدون پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در این محله، برای رهن واحدی ۹۰ متری و بدون پارکینگ و انباری، ۶۵۰ میلیون و برای اجاره آن، ۴ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در محله نواب تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!