در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود، تیم کِین، یکی از خالقان سری Fallout، بار دیگر طرفداران را با ریشههای این فرنچایز پسا-آخرزمانی آشنا کرد؛ او به سال ۱۹۹۷ سفر کرد تا درباره اولین عنوان این سری صحبت کند.
تیم کین اعلام کرد که Fallout از ابتدا میتوانست یک بازی با مبارزه در لحظه (real-time) باشد اما این ایده در نهایت به دلیل هزینههای بالا کنار گذاشته شد.
اولین نسخههای فرنچایز Fallout، بازیهایی نوبتی (turn-based) و ایزومتریک بودند که ریتم کندتر و مدل عملیاتی استراتژیکتری داشتند. بزرگترین تغییر این سری با Fallout 3 در سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد، که یک شوتر اکشن اول شخص بود اما مکانیزمهای مبارزات در لحظه میتوانستند یک دهه زودتر به بازی اضافه شوند.
فضای گیمپلی قسمتهای اول سری Fallout.
تیم کِین در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود اعتراف کرد که ترجیح میدهد مبارزه به سبک نوبتی باقی بماند، زیرا مبارزه در لحظه یا ریل تایم میتواند بسیار غیرقابل کنترل باشد و شما نمیتوانید همه چیز را به یکباره پیشبینی کنید. او طراح اصلی Fallout در روزهای اولیه شکلگیری این سری بود و در سالهای اخیر، اطلاعات جالبی درباره روند ساخت بازی به اشتراک گذاشته است.
او در ویدیوی اخیر خود گفت:
بخش بازاریابی اینترپلی (Interplay) در سال ۱۹۹۶، یک سال قبل از انتشار بازی، به من مراجعه کرد و به دلیل موفقیت Diablo، میخواست Fallout با گیمپلی در لحظه ساخته شود. آنها چندین بار اصرار کردند اما در نهایت من با اشاره به هزینه و زمان مورد نیاز، آنها را منصرف کردم. در نهایت، آنها دست برداشتند.
کِین تأکید کرد که یک ریمیک از Falloutهای اورجینال هرگز نباید مبارزه در لحظه را به بازی اضافه کنند و باید به اصول سری وفادار بماند. در تحلیل فرضی خود از اینکه چنین چیزی چگونه میتوانست باشد، کِین مدام به معایب مبارزه در لحظه اشاره کرد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید