تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرار هیجان‌انگیز بچه تمساح از حرارت منطقه

خبرآنلاین نوشت که یک زن اهل فلوریدا صبح زود برای پیاده‌روی به بوستان محل زندگی خود رفت و به صحنه‌ای غیرمنتظره برخورد کرد. یک بچه تمساح در حال آبتنی زیر یک فواره آب بوستان بود تا گرمای هوا را از خود دور کند.

لورن شراژ، اهل پالم بیچ گاردنز فلوریدا، همراه با سگش به پیاده‌روی صبحگاهی رفت و متوجه حرکت تمساح در آب و زیر فواره‌ها شد. وقتی نزدیکتر شد، بچه تمساحی را دید که از گرمای هوای فلوریدا به فواره آب پناه برده و در آنجا خود را سرد می‌کند.

شراژ فیلمی از تمساح کوچک گرفت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. سپس فرد دیگری از اهالی محل نگرانی برای بچه تمساح ابراز کرده و آن را از آب بیرون آورده و به محیطی مناسب‌تر منتقل کردند.

این واقعه نشان می‌دهد که زندگی وحشی و شهری به طور ناگهانی می‌تواند به یکدیگر نزدیک شده و برای انسان‌ها تجربه‌های جذاب و آموزنده ایجاد کند.

خبرآنلاین نوشت: زنی اهل فلوریدا صبح زود برای پیاده‌روی و ورزش به بوستان محل زندگی خود رفت که با صحنه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو شد. بچه‌تمساحی در حال آبتنی زیر فواره آب بوستان بود تا گرمای هوا را از خود دور کند. 

خانم «لورن شراژ» اهل پالم بیچ گاردنز فلوریدای آمریکا، همراه با سگش به پیاده‌روی صبحگاهی در بوستان محل زندگی خود رفت که متوجه حرکت موجودی درون آب و زیر فواره‌های موجود در بوستان شد. او وقتی به فواره نزدیک شد، بچه‌تمساحی دید که از گرمای هوای فلوریدا به این فواره آب پناه برده و در حال خنک کردن خود است.

خانم شراژ به محض دیدن این صحنه، از تمساح کوچک فیلم گرفت و آن را در شبکه‌های اجتماعی گذاشت. او سمت بچه‌تمساح رفت و با خنده گفت، «به نظر میاد روز خوبی رو شروع کردی!»

سپس فرد دیگری از اهالی این محل که نگران وجود این بچه تمساح و خطرات احتمالی آن بود، این خزنده را از درون آب زیر فواره بیرون آورد و آن را به مجموعه آبی مناسب‌تری منتقل کرد.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!