تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازگشت طلا به محدوده سه میلیون و ۳۰۰ تومان: تحولات قیمت دلار، سکه و یورو در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

قیمت طلا و ارز در بازار ماهیانه توسط نهاد‌های مربوطه تعیین می‌شود. طبق گزارش منتشر شده از طرف سایت فرارو، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز به ارزش سه میلیون و ۳۰۸ هزار تومان برای هر گرم ثبت شده است. این قیمت در مقایسه با گذشته، به اندازه ده هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، سکه امامی نیز به قیمت ۴۰ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان به فروش رسیده است.

در حالی که قیمت دلار به ارزش ۴۵ هزار و ۶۲۵ تومان اعلام شده و نسبت به روز قبل صعود یافته است. همچنین، قیمت یورو نیز یک افزایش جزیی داشته و به ارزش ۴۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسیده است.

همچنین، قیمت سایر ارزهای خدماتی نیز در بازار که مربوط به مبادلات مسافرتی است، در صعود ملموس قرار دارد. این افزایش‌ها و کاهش‌ها، به وضوح نشان از تغییرات تورمی و یا تغییرات سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی است، که مستقیماً بر بازار مالی تأثیر می‌گذارد.

فرارو– قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد با رشد ۱۰ هزار تومانی به ازای هر گرم، معادل سه میلیون و ۳۰۸ هزار تومان به ثبت رسید.

به گزارش فرارو؛ سکه امامی همزمان با عبور طلا از مرز سه میلیون و ۳۰۰، رشد جزیی و ۳۶ هزار تومانی را تجربه کرد و توسط صراف‌ها به‌طور متوسط ۴۰ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان فروخته شد. دلار و یورو خدماتی نیز در مرکز مبادله ارز و طلا افزایش قیمت جزیی را تجربه می‌کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۵ هزار و ۶۲۵ تومان اعلام شد. قیمت دلار نسبت به معاملات دیروز ۱۰۰ تومان رشد دارد و همزمان قیمت یورو خدماتی افزایش جزیی و ۲۰ تومانی به ثبت رسانده است.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است، امروز ۴۸ هزار و ۹۷۰ تومان است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی
22 خرداد
23 خرداد
دلار خدماتی
45 هزار و 535 تومان

45 هزار و 625 تومان

یورو خدماتی

49 هزار و 950 تومان

48 هزار و 970 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد با آغاز معاملات بازار گرمی ۱۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۰۸ هزار تومان معامله شد و قیمت سکه امامی با رشد ۳۶ هزار تومانی به ۴۰ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان رسید. قیمت سکه ربع‌بهار آزادی و سکه نیم‌بهار آزادی نیز ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت عرضه شد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

22 خرداد
23 خرداد

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 298 هزار تومان

سه میلیون و 308 هزار تومان

سکه امامی

40 میلیون و 258 هزار تومان

40 میلیون و 294 هزار تومان

نیم سکه

22 میلیون و 810 هزار تومان

22 میلیون و 860 هزار تومان

ربع سکه

14 میلیون و 790 هزار تومان

14 میلیون و 840 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 920 هزار تومان

شش میلیون و 920 هزار تومان

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!