تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تپ سواپ: فرصتی برای کاربران با خبر خوش

توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی «تپ سواپ» اعلام کردند که قصد دارند اکوسیستم خود را روی شبکه تون راه‌اندازی کنند. قبلاً برنامه این بود که این بازی بر روی بلاک چین سولانا راه‌اندازی شود، اما توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند از این طرح منصرف شوند.

آن‌ها همچنین بیان کردند که شبکه تون به نظر آن‌ها بهترین گزینه برای اعضای جامعه آن‌ها است. با توجه به اینکه تپ سواپ در هفته‌های گذشته مورد استقبال بسیاری افراد قرار گرفته و تنها کانال تلگرامی آن بیش از ۲۰ میلیون عضو دارد، این تصمیم می‌تواند به توسعه و موفقیت این بازی کمک کند.

از آنجا که شبکه تون شناخته شده به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر است، انتقال این بازی به این شبکه می‌تواند بازار و الگوی بازی را بهبود بخشید و باعث افزایش تعامل بین کاربران شود.

توسعه‌دهنگان بازی تلگرامی «تپ سواپ» در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کردند که اکوسیستم خود را روی شبکه تون راه‌اندازی خواهند کرد.

به گزارش نوبیتکس، بازی تپ سواپ پیش از این قرار بود روی بلاک چین سولانا راه‌اندازی شود. با این حال توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی حدود یک ماه پیش اعلام کرد که از نظر خود منصرف شده اند.

توسعه‌دهندگان بازی مذکور خاطرنشان کردند که به نظر آن‌ها شبکه تون سنجیده‌ترین گزینه ممکن است برای اعضای جامعه آن‌ها است.

شایان ذکر است که تپ سواپ در هفته‌های قبل به محبوبیت زیادی دست یافت و تنها کانال تلگرامی آن بیش از ۲۰ میلیون عضو دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!