تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رمز یازدهم آوریل / نحوه نصب کد کارکرده حیوان همستر امروز

در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۳، کد مورس بازی Hamster Kombat مشخص شد که این بازی از طرف مجموعه اقتصاد آنلاین منتشر شده است. این کد مورس به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با وارد کردن آن، یک میلیون سکه به عنوان پاداش دریافت کنند.

برای ثبت کد مورس در بازی Hamster Kombat، ابتدا بازی را باز کنید و در بخش تعداد سکه‌ها، گزینه “earn per tab” را سه بار کلیک کنید. سپس صفحه به رنگ قرمز در می‌آید و برای وارد کردن کد مورس آماده می‌شود. کد مورسی که برای امروز در این صفحه قرار گرفته است، با توجه به ضربه زدن یا نگه داشتن 1 ثانیه روی همستر، باید تولید و وارد شود.

با استفاده از کد مورس مخفی شده امروز، شما می‌توانید به‌راحتی یک میلیون سکه به عنوان پاداش در بازی Hamster Kombat بدست آورید.

اقتصاد آنلاین نوشت: کد مورس همستر ۲۸ خرداد مشخص شد. 

امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ کد مورس بازی Hamster Kombat ارائه شد. بازی کنندگان می‌توانند همین الان نسبت به دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای آن اقدام کنند.

کد مورس همستر کامبت ۲۸ خرداد

برای ثبت کد مورس ابتدا بازی همستر را باز کنید، در زیر تعداد سکه ها گزینه earn per tab را 3بار بزنید. پس از این کلیک پی در پی، صفحه همسر به رنگ قرمز در می آید و منتظر وارد کردن کد مورس میشود. سپس کد مورس همستر امروز را که در این صفحه قرار گرفته است را باید با ضربه زدن و یا نگه داشتن 1ثانیه روی همستر، تولید و وارد کنید.

کد مورس امروز همستر

کد مورس مخفی شده امروز #همستر برای بدست آوردن یک میلیون سکه

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!