تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جستجوی خانه رویایی شما در زاهدان! ۱۰۰ متری به قیمتی مناسب

شهر زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان، به عنوان یکی از شهرهای صعودی کشور در سال‌های اخیر شناخته شده است. طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز آمار در خصوص تورم نقطه به نقطه مسکن، زاهدان رتبه هفدهم را در این زمینه دارد. با توجه به آگهی‌های فروش مسکن در این شهر، مشخص شده است که با بودجه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توان خانه مهر در زاهدان را خریداری کرد. همچنین افرادی که تمایل دارند آپارتمان‌های بزرگ‌متراژی را در این شهر خریداری کنند، با بودجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان نیز می‌توانند اقدام به خرید کنند. به طور کلی، با توجه به روند رشد اقتصادی در شهر زاهدان، قیمت‌های مسکن در این منطقه نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است اما هنوز به‌صرفه بوده و امکان خرید مسکن برای افراد با بودجه‌های مختلف در این شهر فراهم است.

زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان یکی از شهرهایی‌ست که در سال‌های اخیر مطابق با روند کلی در کشور مسیری صعودی را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت نیوز، بر اساس گزارشی که مرکز آمار از تورم نقطه به نقطه مسکن در بهار سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است، زاهدان رتبه هفدهم را پس از ایلام داشته است. حالا سوال اینجاست برای خرید خانه در شهر زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

بررسی آگهی‌های مربوط به فروش مسکن در شهر زاهدان نشان می‌دهد، اکنون با بودجه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان مسکن مهر در این شهر خریداری کرد.

همچنین زاهدان از آن دسته شهر‌هایی است که می‌توان در آن با بودجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی بزرگ‌متراژ خریداری کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!