تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

افزایشی جذاب برای سفر به مالزی: چه هزینه‌هایی باید در نظر گرفت؟ / قیمت تور گردشگری مالزی + جدول

مالزی یکی از مقاصد توریستی محبوب برای سفرهای خارجی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از سرتاسر جهان را به خود جذب می‌کند. در این جا زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ متنوع، آب و هوای گرم و دلنشین و هتل‌های لوکس برای اقامت در انتظار شما هستند.

برای برنامه‌ریزی سفر به این کشور زیبا، باید هزینه‌های مربوط به اقامت در هتل‌ها را در نظر بگیرید. قیمت‌های مختلفی برای اقامت در هتل‌های مختلف و با امکانات متفاوت ارائه شده است. به طبقه‌بندی ستاره‌های هتل‌ها نیز باید توجه کنید که هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره با قیمت‌های متفاوتی آماده پذیرایی از شما هستند.

از جدول آماده شده در متن می‌توانید به‌روزترین قیمت‌ها برای اقامت در هتل‌های مالزی را مشاهده کنید. به گزارش اقتصاد آنلاین، برای هفت شب اقامت در هتل سه ستاره “Sakura” در اتاق دو تخته باید حدود ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید، در حالی که اقامت در هتل پنج ستاره “The Face Style” با هزینه بالاتری همراه است.

اقتصاد آنلاین نوشت: در این مطلب به بررسی هزینه سفر به مالزی می‌پردازیم. 

اگر قصد سفر به مالزی را دارید یا می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید این گزارش را از دست ندهید.

برای سفر به مالزی باید بیش از ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید.

قامت در هتل سه ستاره «Sakura» به مدت هفت شب در یک اتاق دو تخته حدود ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد. این در حالی است که هتل چهار ستاره «Ibis Kuala Lumpur City Centre» به ازای هفت شب اقامت در اتاق دو تخته، مبلغی حدود ۴۸ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان از شما دریافت می‌کند. اگر بخواهید در یک اتاق یک تخته اقامت داشته باشید، این به ۵۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تغییر می‌کند.

قیمت هفت شب اقامت در هتل پنج ستاره «The Face Style» برای اتاق دو تخته ۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته ۶۶ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان اعلام شده است. این در حالی است که هتل پنج ستاره دیگری برای هفت شب اقامت حدود ۶۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان هزینه می‌گیرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت اقامت در هتل‌های مالزی جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت تور کوالالامپور مالزی (هشت روزه)هتلدرجه ستارهقیمت اقامت در اتاق دو تختهقیمت اقامت در اتاق یک تختهSakura۳ ستاره۴۰,۴۰۰,۰۰۰۴۴,۸۲۰,۰۰۰Holiday Inn Express۳ ستاره۴۴,۲۲۰,۰۰۰۵۲,۴۴۰,۰۰۰Ibis Kuala Lumpur City Centre۴ ستاره۴۶,۸۶۰,۰۰۰۵۷,۷۸۰,۰۰۰Shangri-la۵ ستاره۵۳,۷۰۰,۰۰۰۷۱,۴۸۰,۰۰۰Eq Hotel۵ ستاره۶۴,۴۴۰,۰۰۰۹۲,۸۲۰,۰۰۰

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!