تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ارزش چهارم تیرماه ۱۴۰۳: روند دیپ دیگنیتی در بازار امروز

قیمت دیگنیتی در بازار تهران در هفته‌ی گذشته به طور کلی ثابت ماند و تغییر چشمگیری را نشان نداد. بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت پرایم صفر مدل 1403 به اندازه یک میلیارد و 880 میلیون تومان بود، در حالی که دیگنیتی پرایم مدل 1402 با قیمتی همچنان در حدود یک میلیارد و 830 میلیون تومان قرار داشت. اما قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل 1403 افزایش قابل توجه و به 2 میلیارد و 270 میلیون تومان رسید که نشان از افزایش 20 میلیون تومانی آن در هفته‌ی گذشته بود. همچنین، قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل 1402 نیز به 2 میلیارد و 200 میلیون تومان ارتقا یافت. از سوی دیگر، قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه حدود 1 میلیارد و 478 میلیون تومان بوده و قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل 1403 صفر نیز در کارخانه به 1 میلیارد و 708 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

قیمت دیگنیتی نسبت به هفته پیش تقریبا ثابت بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت پرایم صفر مدل ۱۴۰۳، ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان است.

دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲، ۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان رسید که این مدل در یک هفته اخیر ۲۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۳ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!