شرکت راکستار تاکنون تصاویر و ویدیوهای زیادی را از محیط GTA 6 و کاتسینهای بازی نمایش داده است اما هنوز شاهد گیمپلی خام این عنوان نبودهایم. حالا عضو سابق این شرکت توضیح میدهد که چگونه میتوان سیستم مبارزات اثر را بهبود داد.
مایک یورک، توسعهدهنده سابق راکستار، معتقد است که این شرکت باید از ناتی داگ الهام بگیرد تا سیستم مبارزه را ارتقا دهد. او اخیراً در یکی از ویدیوهای یوتیوبی خود درباره سیستم مبارزه GTA 6 صحبت کرده است. یورک خاطرنشان کرد که راکستاردر زمینه مبارزات با RDR2 پیشرفتهای چشمگیری داشت، اما مبارزات تنبهتن بازی هنوز کمی بیش از حد کند به نظر میرسید.
این عضو سابق راکستار به گیمپلی The Last of Us Part 2 اشاره کرد و توضیح داد که چگونه انیمیشنهای مبارزه به طور موقت سریعتر میشوند تا حس سرعت و تأثیر بیشتری ایجاد کنند. او معتقد است با توجه به ماهیت طنز و آرکیدی بازی، چیزی مشابه به آن میتواند برای GTA 6 عالی عمل کند. وی حتی در ادامه اشاره کرد که تیم راکستار میتواند سبک اصلی گیمپلی ناتی داگ را ارتقاء دهد.
بازی GTA 6 در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۶ (۵ خرداد ۱۴۰۵) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید