فیلم سینمایی Lurker به کارگردانی الکس راسل موفق شده تا نقدها و نمرات خوبی را از منتقدان کسب کند.
فیلم Lurker یک اثر مهیج و روانشناختی به کارگردانی الکس راسل است که با ایدهای جذاب و پرتعلیق وارد دنیای سینما میشود. داستان فیلم درباره یک کارمند خردهفروشی است که بهطرزی مرموز موفق میشود به حلقه نزدیک یک ستاره پاپ در حال شهرت نفوذ کند. آنچه در ابتدا به نظر یک فرصت طلایی میرسد، بهتدریج به رابطهای خطرناک و پر از وسواس تبدیل میشود، جایی که مرز میان تحسین و تهدید به طرز نگرانکنندهای محو میشود.
فیلم با تمرکز بر موضوعات شهرت، وسواس، و آسیبپذیری در دنیای سلبریتیها، تنشی بیوقفه ایجاد میکند و تماشاگر را تا لحظه آخر در حالت انتظار نگه میدارد. این اثر سینمایی با حضور بازیگرانی چون تئودور پلرین، آرچی مدکوی و زک فاکس است.
منتقدان بر این باور هستند که با بررسی موذیانه تلاقی شهرت و وسواس و دستیابی به اثری هیجانانگیز، فیلم Lurker به عنوان اولین تجربه کارگردانی الکس راسل در همه زمینهها موفق عمل میکند.
تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۴ نقد برای فیلم Lurker منتشر شده که امتیاز ۹۳ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۶ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۱۴ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده میکنید.
راتن تومیتوز | ۵۴ نقد – امتیاز ۹۳ درصد۴متاکریتیک | ۱۴ نقد – امتیاز ۷۶ از صد
«۹۱/۱۰۰ The Playlist | منتقد: گرگوری الوود»
فیلم Lurker از آن دسته فیلمهایی است که تا چند روز پس از تماشا در ذهن شما باقی میماند.
«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: ناتالیا وینکلمن»
اگرچه فیلم Lurker در نهایت به برخی کلیشههای ژانری و چند مانع داستانی تن میدهد، اما با تیزبینی و قدرت کلی در فیلمسازی، این محدودیتها را جبران میکند.
«۸۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»
این فیلم یک تمثیل جمعوجور، هوشمندانه و آزاردهنده درباره پاتولوژی شهرت در عصر ماست.
«۸۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»
در حالیکه بدبینی موجود در فیلم بهوضوح از نگاه کسی سرچشمه میگیرد که تجربه زندگی در لسآنجلس و کار در صنعت سرگرمی را داشته، در نهایت درباره چیزی انسانیتر و بهمراتب نگرانکنندهتر از صرفاً هالیوود است. زیرا، در نهایت، افراد کمینگر در همهجا حضور دارند.
«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»
فیلم شاید کمی طول بکشد تا به اوج برسد، اما وقتی حس خطر حیلهگرانه، آزاردهنده و با طعنهای سرگرمکننده شکل میگیرد، دیگر متوقف نمیشود.
«۷۵/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: جیکوب اولر»
طبیعتاً اوضاع از کنترل خارج میشود، گویی تاریکترین لایههای سازمانهای مرتبط با دنیای موسیقی همیشه فراتر از بدترین تصورات ما بودهاند. اما نقطه قوت فیلم Lurker آنجاست که بهعنوان یک اثر مهیج مهندسی اجتماعی براق و لغزنده عمل میکند، اثری که هر کسی میتواند با آن ارتباط برقرار کند.
«۵۰/۱۰۰ Collider | منتقد: تیلور گیتس»
با اینکه لحظات شوکهکنندهای وجود دارد، اما در مجموع فیلم رویکردی محتاطانه در پیش میگیرد و از پذیرش کامل شدت و تاریکیای که گاهی به آن نزدیک میشود، سر باز میزند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید