تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: پنج شنبه , ۶ شهریور , ۱۴۰۴
X
کارگردان Resident Evil Requiem درباره اندازه تیم سازنده، سیستم مبارزات و تئوری طرفداران صحبت می‌کند

کارگردان Resident Evil Requiem درباره اندازه تیم سازنده، سیستم مبارزات و تئوری طرفداران صحبت می‌کند

کوشی ناکانیشی (Koshi Nakanishi)، کاگردان بازی Resident Evil Requiem، در مصاحبه اخیر خود اطلاعات بیشتری را از این عنوان به اشتراک گذاشته است.

تبلیغات

یکی از تئوری‌های محوری طرفداران طی روزهای پس از معرفی Requiem پیرامون هیولای موجود در دمو شکل گرفت. بسیاری از طرفداران گمانه‌زنی کرده‌اند که او لیسا ترور، هیولای ترسناک Resident Evil 1، است اما ناکانیشی با صراحت کامل این تئوری را رد کرد. او در این باره گفت:

باید بگویم که صداگذاری انجام شده روی این هیولا در حال حاضر نهایی نشده است. ما فعلاً به طور موقت از صدای لیسا استفاد کرده‌ایم. اگر دوست دارید، می‌توانید از نام لیسا برای تیتر اخبار خود استفاده کنید، اما او لیسا نیست.

ناکانیشی سپس در مورد وسعت بازی و اندازه تیم توسعه‌دهنده Requiem در کپکام صحبت کرد. این پروژه توسط ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اعضای داخلی کپکام ساخته می‌شود و باید کارکنان واحد تحقیقات و توسعه را نیز به این آمار اضافه کرد. ناکانیشی تاکید کرد که افراد بسیار زیادی روی این عنوان کار می‌کنند که پیچیدگی ساخت یک Resident Evil مدرن را نشان می‌دهد.

یکی از کلیدی‌ترین تغییرات بازی، توانایی تغییر زاویه دوربین میان اول شخص و سوم شخص است. ناکانیشی توضیح می‎‌دهد که این رویکرد را انتخاب کردند تا هم علاقه‌مندان به وحشت از بازی لذت ببرند و هم کسانی که چنین دوربینی را بیش از حد ترسناک می‌دانند. او در این باره گفت:

این که بدن کاراکتر را در مقابل خود ببینید، نوعی حس امنیت ایجاد می‌کند.

مبارزات یک نکته کلیدی و مهم دیگر در سری Resident Evil است. در حالی که تا کنون پیش‌نمایش‌ها شخصیت گریس را بی‌دفاع به تصویر کشیده‌اند، ناکانیشی به طرفداران اطمینان خاطر داد که مکانیک‌های بقاء بازخواهند گشت. ناکانیشی حول این موضوع توضیح داد:

او [گریس] سلاح‌هایی به دست خواهد آورد. هسته اصلی عناوین Biohazard حول وحشت، مبارزه، اکتشاف و مدیریت منابع می‌چرخد.

اگرچه به سلاح خاصی اشاره نشد، اما ناکانیشی حتی به وجود سلاح‌های کاملاً جدید که پیش از این در سری مشاهده نشده‌اند، اشاره دارد. وی همچنین متذکر شد که در صورت حمل سلاح‌های سنگین، انیمیشن بدن و صورت گریس تغییر خواهد کرد و فشاری که بر او وارد می‌شود، قابل مشاهده خواهد بود.

در پایان، ناکانیشی وعده یک Resident Evil ترسناک و بسیار سرگرم‌کننده را می‌دهد که برای مخاطبین همیشگی سری نیز بسیار جذاب خواهد بود. المان «اعتیادآور» این عنوان که یکی از محورهای اصلی خواهد بود، ریشه در یک ایراد بزرگ Resident Evil 7 دارد. نسخه هفتم بسیار ترسناک بود، اما گیم‌پلی چندان سرگرم‌کننده ظاهر نمی‌شد و تیم سازنده از این اشتباه درس گرفته است. حالا سازندگان می‌خواهند اثری ترسناک ارائه دهند که گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای هم دارد و پویا ظاهر می‌شود.

بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۴ برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

Batman Arkham knightآقای خوشتیپ (مِترومَن)

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است