بازی Ghost of Yotei قرار است بهعنوان دنباله معنوی Ghost of Tsushima عرضه شود و همین موضوع سبب شده تا برخی از طرفداران نسبت به تاثیر انتخابهای خود در عنوان قبلی این سری نگران باشند. اکنون کارگردان بازی به این موضوع واکنش نشان داده است.
استودیو Sucker Punch بهخاطر انتخابهای اخلاقی که پیشروی بازیکنان InFamous قرار میدهد، مشهور شده است. اگرچه Ghost of Tsushima فاقد این ویژگی بود، اما در پایان بازی جین ساکای (Jin Sakai) را در یک دو راهی مهم قرار میداد. بعد از معرفی بازی Ghost of Yotei برخی از بازیکنان نسبت به این موضوع نگرانی پیدا کردند که انتخاب آنها در بازی قبلی چه تاثیری در دنیای دنباله آن دارد.
اخیرا نیت فاکس (Nate Fox)، از کارگردانان بازی Ghost of Yotei طی مصاحبهای با MinnMax به این موضوع پرداخته است. وی در پاسخ به این سوال که داستان این بازی، دنبالهرو کدام انتخاب جین ساکای خواهد بود، میگوید:
وقایع بازی جدید ۳۰۰ سال بعد از داستان بازی اصلی رخ میدهد و هر دو پایان معتبر هستند. در مورد اینکه آیا کسی در Ghost of Yotei به وقایع عنوان قبلی اشاره میکند یا نه، قطعا پاسخ یک نه قاطع است.
با این تفاسیر گویا بازی Ghost of Yotei قصد دارد مسیری کاملا مستقل را طی کند. در بخش دیگری از این مصاحبه، نیت فاکس وجود خویشاوندی بین آتسو (Atsu) و جین ساکای را نیز تکذیب میکند و میگوید که چنین چیزی وجود ندارد. وی همچنین میگوید که در این بازی آتسو حتی نام جین را نیز نشنیده است. البته نمیتوان گفت که افسانه جین در بازی وجود ندارد اما بهصورت کلی بازیکنان نباید نگران تاثیر انتخابهای قبلی خود در Ghost of Yotei باشند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید