پرداخت مبلغی شگفتانگیز به یوتیوبرها برای محتواسازی، دلیل کاملاً قانع کنندهای در جهت تلاش برای تولید محتوا در یوتیوب و جذب مخاطب است.
به گزارش دیجینوی، پلتفرم بزرگ پخش ویدیوی آنلاین متعلق به گوگل، یعنی یوتیوب در رویداد «ساختهشده در یوتیوب» اعلام کرد در چهار سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان و شرکتهای رسانهای پرداخت کرده است.
طبق گزارش منتشر شده از سوی وبسایت مشیبل (Mashable)، تعداد شغلهای مرتبط با تولید محتوا در سالهای اخیر ۷.۵ برابر رشد داشته است. در نظرسنجیها نیز جوانان بهطور مداوم شغل تولیدکننده محتوا را بهعنوان یکی از اهداف شغلی محبوب خود معرفی میکنند. یوتیوب نقش بسیار پررنگی در شکلگیری اقتصاد نوین تولید محتوا ایفا کرده است.
پردرآمد بودن در نقش یک خالق محتوا یا اینفلوئنسر در هر پلتفرمی مزایای خاص خودش را دارد، اما یوتیوب سودآورترین شبکه اجتماعی از نظر نسبت مستقیمِ بازدید به درآمد محسوب میشود. جالب اینجاست که تولیدکنندگان محتوا از تماشای یوتیوب روی تلویزیونهای سنتی درآمد بیشتری کسب میکنند تا از طریق دستگاههای موبایل. این شرکت اعلام کرده که تعداد کانالهایی که از طریق نمایش در تلویزیون بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشتهاند، نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.
یوتیوب دیگر فقط مخصوص استریمرها نیست؛ این پلتفرم حالا بازیهای لیگ ملی فوتبال آمریکا را هم پخش میکند که شاید بتوان آن را بزرگترین نماد فرهنگی این کشور در نظر گرفت. یوتیوب پخش این برنامه را با موفقیت چشمگیری انجام داده. در ضمن اگر هدفتان این است که به عنوان یک تولیدکننده محتوا به موفقیت مالی بزرگی دست یابید، یوتیوب همچنان بهترین مکان برای دستیابی به شغلی پردرآمد و حرفهای محسوب میشود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید