تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۱۲ مهر , ۱۴۰۴
X
سازندگان Black Ops 7: برای حفظ هویت بازی، همکاری با برندهای بزرگ را رد کرده‌ایم

سازندگان Black Ops 7: برای حفظ هویت بازی، همکاری با برندهای بزرگ را رد کرده‌ایم

ییل میلر، مدیر ارشد تولید در استودیوی تری‌آرک، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که این شرکت پیشنهاد همکاری با چندین برند بسیار بزرگ را برای طراحی اسکین‌های بازی Call of Duty: Black Ops 7 رد کرده است. به گفته او، دلیل این تصمیم، تلاش برای حفظ هویت و اتمسفر منحصربه‌فرد سری Black Ops بوده و هرگونه همکاری باید با حال و هوای این مجموعه همخوانی داشته باشد. این رویکرد در حالی اتخاذ می‌شود که بحث‌های زیادی پیرامون اسکین‌های غیرمتعارف در این فرنچایز وجود دارد.

تبلیغات

ییل میلر در گفتگو با وب‌سایت Dexerto توضیح داد که استودیوی تری‌آرک به دنبال اسکین‌های مشترکی است که برای دنیای Black Ops 7 معنادار باشند. او تأکید کرد:

فرصت‌های همکاری بزرگی برای ما فراهم شد که پس از بررسی، مستقیما آن‌ها را رد کردیم. برندهای بسیار بزرگی بودند، اما ما گفتیم خیر، این کار را نخواهیم کرد چون با بازی جور در نمی‌آید.

این اظهارات در پاسخ به انتقادات بخشی از جامعه بازیکنان مطرح می‌شود که معتقدند اسکین‌های عجیب و غریب و غیرمرتبط، هویت نظامی این سری را کمرنگ کرده است. میلر با اشاره به اسکین‌های مهمانی در ناک‌تاون که به بازیکنان اجازه می‌داد در نقش مانکن‌های این نقشه بازی کنند، گفت این موارد لزوما واقع‌گرایانه نیستند، اما حس درستی برای بازی دارند. او افزود:

هدف ما این است که با اطمینان بگوییم بله، این اسکین حس و حال Black Ops را دارد.

این رویکرد تری‌آرک در تضاد کامل با استراتژی رقیب اصلی خود، یعنی سری Battlefield قرار دارد. سازندگان Battlefield 6 بارها تأکید کرده‌اند که تمام آیتم‌های تزئینی در بازی آن‌ها واقع‌گرایانه و مبتنی بر فضای نظامی خواهد بود. یکی از توسعه‌دهندگان EA حتی با کنایه به حضور اسکین نیکی میناژ در Call of Duty گفته بود:

فکر نمی‌کنم بازی ما به نیکی میناژ احتیاج داشته باشد.

در سال‌های اخیر، سری Call of Duty میزبان اسکین‌های مشترک با برندهایی چون The Boys، لاک‌پشت‌های نینجا و شخصیت‌های کارتونی بوده که با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شده است. اکتیویژن نیز پیش‌تر اذعان کرده بود که برخی طرفداران معتقدند این فرنچایز از هویت اصلی خود فاصله گرفته است. با این حال، فروشگاه داخلی بازی یکی از منابع اصلی درآمد اکتیویژن است و فروش اسکین‌ها بدون شک در Black Ops 7 نیز ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) عرضه می‌شود و بتای آن در ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است