دو سال از انتشار Baldur’s Gate 3 میگذرد و هنوز هم محتوا، تعاملات و جزئیات جدیدی در بازی کشف میشود، که نشانهای از میزان تلاش و اشتیاقی که استودیو Larian در ساخت این اثر بهکار گرفته است. تیم سازنده برای خلق تجربهای منحصربهفرد در هر بار بازی، تمام حالتها و ترکیبهای ممکن را در نظر گرفتهاند؛ حتی در طراحی صفحهی آغازین.
صفحهی منوی Baldur’s Gate 3 بهخوبی حالوهوای شهر افسانهای را منتقل میکند. از نمای دور، منظرهای زیبا و آرامشبخش دیده میشود؛ موسیقی ملایم است و صدای پرندگان و خشخش برگها در پسزمینه شنیده میشود. اما با فشردن هر کلید، تصویر به بخش زیرزمینی شهر حرکت میکند و معبد Bhaal نمایان میشود و همزمان موسیقی به سرودهای وهمآلود تغییر میکند.
طبق گزارش GamesRadar، استودیو Larian زمان زیادی صرف نهاییسازی این صفحه کرده است. در پاسخ به توییتی که این طراحی را تحسین کرده بود، مدیر نشر استودیو، مایکل دوز (Michael Douse) نوشت:
نسخههای بسیار زیادی از این صفحه در طول سالها ساخته شده بود. اگر درست یادم باشد، نسخهی نهایی خیلی دیر آماده شد.
در نگاه اول، شاید این ویژگی چندان مهم بهنظر نرسد، اما با کمی تأمل، عمق آن آشکار میشود. بسیاری از استودیوها ممکن است چنین بخشی را جزئی و کماهمیت تلقی کنند، اما طبق گفتهی دوز، استودیو Larian نسخههای متعددی را طراحی کرده تا دقیقاً همان حس موردنظر را منتقل کند و نسخهی نهایی موفق به انجام این کار شده است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید