فیلم Bone Lake اثری ترسناک به شمار میرود که موفق شده تا مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات خوبی به دست آورد.
فیلم Bone Lake یک اثر مهیج و ترسناک به کارگردانی مرسدس برایس مورگان و نویسندگی جاشوا فریدلندر است. در این فیلم مَدی هَسون، الکس رو، آندرا نِچیتا و مارکو پیگوسی بازی میکنند. داستان فیلم درباره سفر عاشقانه سیج و دیهگو به دریاچه دورافتاده Bone Lake است که به شکلی غیرمنتظره تغییر مسیر میدهد؛ زمانی که مجبور میشوند عمارت مرموزی را با یک زوج جذاب و اسرارآمیز به نام ویل و سین شریک شوند. با بالا گرفتن تنشها، این تعطیلات رمانتیک به تدریج به شبکهای از فریب، هوس و بازیهای روانی بدل میشود و رازهایی دیرینه را آشکار میسازد.
منتقدان بر این باور هستند که فیلم Bone Lake با وفاداری کامل به لایههای روانشناختی خود، یک بازی پرتنش بقا را شکل میدهد که سرشار از هیجان، رمز و راز و سرگرمی است.
تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۰ نقد برای فیلم Bone Lake منتشر شده که امتیاز ۹۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۹ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۵ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده میکنید.
راتن تومیتوز | ۵۰ نقد – امتیاز ۹۰ درصدمتاکریتیک | ۵ نقد – امتیاز ۵۹ از صد
«۷۶/۱۰۰ Paste Magazine | منتقد: جیم ورل»
فیلم به اندازهای که به نظر میرسد سیاه و تلخ نیست، اما با این حال فیلم Bone Lake به طرز شیطنتآمیزی سرگرمکننده است.
«۷۰/۱۰۰ Collider | منتقد: لونا گاتری»
فیلم Bone Lake فیلمی سنگین یا عمیقاً تأملبرانگیز در مورد مضامینی چون سرکوب جنسی، روابط نامتناسب و ناتوانی انسانها در برقراری ارتباط مؤثر نیست، اما به اندازه کافی مؤلفههایی ارائه میدهد تا یک چارچوب سرگرمکننده بسازد و کنجکاوی ما را درباره مقصد داستان برانگیزد.
«۶۷/۱۰۰ Austin Chronicle | منتقد: ریچارد ویتاکر»
مورگان با جسارت و بیپروا فیلم را آغشته به اعوجاج و تمایلات غریزی میکند و بهخوبی میداند چه زمانی باید انفجارهای پنهان در اعماق آبهای Bone Lake را آزاد کند، بهگونهای که افشای بزرگ و آلوده فیلم همچون نتیجهای اجتنابناپذیر از امیال شخصیتها به نظر میرسد.
«۶۰/۱۰۰ The New York Times | منتقد: کالوم مارش»
تنها ضعف جدی، فیلمنامه است که هیچگاه به اندازه کافی پیش نمیرود. پرسشهای تحریکآمیز، پاسخهای تحریکآمیزی ندارند و اگرچه فیلم ژست مرزشکنی به خود میگیرد، اما بیش از حد ملایم جلوه میکند و فاقد آن لحظه شوکهکنندهای است که تماشاگر را واقعاً بیقرار کند.
«۳۸/۱۰۰ Slant Magazine | منتقد: جاستین کلارک»
وحشتی که فیلم ارائه میدهد، به همان اندازه رابطه شخصیتهای اصلی بیراهه است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید