تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۱۲ مهر , ۱۴۰۴
X
حواشی افزایش قیمت گیم پس؛ فروشگاه گیم‌استاپ همچنان به مایکروسافت طعنه می‌زند

حواشی افزایش قیمت گیم پس؛ فروشگاه گیم‌استاپ همچنان به مایکروسافت طعنه می‌زند

در حالی که مایکروسافت با موجی از واکنش‌های منفی نسبت به افزایش قیمت اشتراک گیم پس روبرو است، استورهای مشهوری چون گیم‌استاپ، آمازون، والمارت، بست بای و تارگت از این فرصت برای افزایش مشتریان خود استفاده می‌کنند و همزمان، ردموندی‌ها را به تمسخر می‌گیرند.

تبلیغات

هم‌اکنون اشتراک سطح آلتیمیت گیم پس با قیمت جدید ۳۰ دلار به فروش می‌رسد که افزایشی ۱۰ دلاری را نسبت به قبل تجربه می‌کند. با این حال، فروشگاه‌های بزرگ خرده‌فروشی چون گیم‌استاپ، همچنان به فروش اشتراک این سرویس با بهای ۲۰ دلار متعهد هستند و البته، به دنبال تشویق مردم برای خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها از خود هستند. به علاوه، ساخت میم و طعنه‌های فراوان به مایکروسافت، اقدام دیگری است که این برند، مشغول به انجام آن است.

گیم‌استاپ به گیمرها می‌گوید بهای ۳۰ دلار برای مایکروسافت، ارائه یک سرویس با انبوهی از بازی‌های مختلف است که قرار نیست مالک هیچ‌یک از آن‌ها باشند، اما در این فروشگاه خرده‌فروشی، پرداخت ۳۰ دلار به معنای خرید نسخه فیزیکی یک بازی و دریافت مالکیت همیشگی بر آن اثر خواهد بود. البته فروش گیم پس در این خرده‌فروشی متوقف نشده، اما کماکان با قیمتی ۲۰ دلاری که قیمت قدیمی این سرویس اشتراکی است به فروش می‌رسد. با این‌ حال، باید منتظر ماند و دید پس از اتمام موجودی اشتراک‌های گیم پس با قیمت قبل، آیا گیم‌استاپ از فروش اشتراک‌های جدید خودداری خواهد کرد یا خیر.

در ادامه، میم جدید گیم‌استاپ در شبکه ایکس را می‌بینید که در واکنش به موضوع اخیر به مایکروسافت طعنه می‌زند:

هیت گیم‌استاپ به مایکروسافت درباره افزایش قیمت گیم پس

البته کسانی که نمی‌خواهند به خرید اشتراک یک‌ساله گیم پس با قیمت جدید بپردازند، باید به خرید ۱۲ اشتراک یک‌ماهه یا چهار اشتراک سه‌ماهه بپردازند که در مجموع، قیمتی کمتر از سالانه ۳۶۰ دلار دارند و اجازه می‌دهد تا از همان اشتراک‌های قدیمی و بدون تبلیغات آزاردهنده برخوردار شوند. در نهایت، چیزی که دیده می‌شود، تبلیغات فراوان گیم‌استاپ برای اثبات نیت خیرخواهانه خود در جلب رضایت مشتری است، اما در صورتی که تمام خرده‌فروشی‌ها اقدام مشابه گیم‌استاپ را برای فروش گیم‌پس‌های قدیمی انجام دهند، آن‌وقت می‌توان گفت که شاید همه آن‌ها به دنبال خلاص شدن از اشتراک‌های قدیمی و آغاز فروش اشتراک‌های جدید هستند.

در واکنش به فیدبک‌های منفی گیمرها به افزایش قیمت گیم پس، داستین بلک‌ول (Dustin Blackwell)، مدیر ارتباطات بازی و پلتفرم در مایکروسافت، به وب‌سایت The Verge گفته است:

ما می‌دانیم که افزایش قیمت این سرویس برای هیچ‌کس خوشایند نیست، اما در تلاشیم تا با افزودن ارزش بیشتر به سطوح مختلف گیم پس، این افزایش بهای اشتراک را جبران نماییم. ما در انجام این کار جدی هستیم و به بازخوردهای بازیکنان و جامعه طرفداری خود اهمیت می‌دهیم تا آن‌چه را که می‌خواهند در اختیارشان قرار دهیم.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است