وبسایت بلومبرگ در گزارشی جدید فاش کرد که شرکت مایکروسافت تنها در سال گذشته به دلیل قرار دادن Call of Duty: Black Ops 6 روی سرویس گیم پس، متحمل ضرری ۳۰۰ میلیون دلاری شده و این موضوع یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت اشتراک گیم پس است.
طبق صحبتهای منبع بلومبرگ، قرار دادن Call of Duty روی گیم پس برای بسیاری از مشترکین معامله خوبی بود، اما فروش نسخه ایکس باکس بازی تحت تاثیر منفی قرار گرفت. اگرچه Call of Duty: Black Ops 6 پرفروشترین بازی آمریکا در سال گذشته بود و رکورد فروش فرنچایز را زد، اما ۸۲ درصد فروش بازی روی پلتفرم PS5 صورت گرفت. حالا رئیس بخش مالی مایکروسافت، ایمی هود، از ایکس باکس خواسته است تا راههای جدیدی برای کسب درآمد پیدا کند.
جوست ون درونن، بنیانگذار سازمان آماری Aldora، درباره سودآوری گیم پس گفت:
گیم پس آن رشد انفجاری که مایکروسافت بعد از خرید اکتیویژن انتظار داشت را به ارمغان نیاورده است و آنها متوجه هزینههای زیرساختهای عظیم خود شدهاند که همراستا با مدل قیمتگذاری کنونی آنها نیست.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید