تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: یکشنبه , ۱۳ مهر , ۱۴۰۴
X
نقش تقویم‌های رومیزی در برندینگ و تبلیغات

نقش تقویم‌های رومیزی در برندینگ و تبلیغات

دانلود انواع تقویم رومیزی لایه باز تبلیغاتی از tarh.ir

در میان انواع روش‌های مدرن تبلیغاتی، هنوز هم برخی ابزارهای تبلیغات سنتی جایگاهی ویژه در میان کسب‌وکارها داشته و در جلب‌توجه مخاطبان موفق‌تر عمل می‌کنند. از میان این ابزارها، تقویم رومیزی با ماهیتی کاربردی و ماندگار، بهترین معرف برند شما خواهد بود. کیفیت و خلاقیت در طرح تقویم رومیزی، دو موضوع مهم در تبدیل این ابزار ساده در انتقال پیام برند هستند. در این مطلب، به نقش تقویم‌های رومیزی در برندینگ می‌پردازیم و درمورد نکاتی که تبلیغات با این ابزار را موثرتر می‌کنند، صبحت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

اهمیت تقویم رومیزی در تبلیغات و برندینگ

برخلاف بسیاری از هدایای تبلیغاتی مانند بروشورها یا کارت‌های ویزیت که عمر کوتاهی دارند و به سرعت کنار گذاشته می‌شوند، تقویم‌های رومیزی، ماندگاری بیشتری داشته و در طول یک سال، بارها مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر، وقتی کسی وارد دفتر کار می‌شود، نگاهش ممکن است به تقویم رومیزی بیفتد؛ طراحی جذاب، محتوای مناسب و یک طرح تقویم رومیزی که حاوی لوگو و رنگ‌های برند است، می‌تواند تاثیری ماندگار بر ذهن مخاطب بگذارد.

این حضور فیزیکی و مداوم، یک فرصت طلایی برای برندینگ و افزایش آگاهی از برند فراهم می‌کند. هر بار که مخاطب برای بررسی یک تاریخ، یادداشت یک قرار ملاقات، یا برنامه‌ریزی روزانه خود از آن استفاده می‌کند، ناخواسته با لوگو، رنگ سازمانی و پیام‌های کلیدی برند شما مواجه می‌شود.

همچنین تقویم رومیزی را می‌توان به‌عنوان هدیه استفاده کرد و از این جهت هم به‌عنوان ابزاری موثر در تبلیغات شناخته می‌شود. هدیه دادن تقویم رومیزی خاص پیش از آغاز سال جدید، مانند تقویم رومیزی ۱۴۰۵ نه‌تنها یک اقدام تبلیغاتی است، بلکه نشان‌دهنده احترام و قدردانی از مشتریان، همکاران و شرکای تجاری شماست. این هدیه کاربردی، پلی برای ایجاد و تقویت روابط صمیمانه و حرفه‌ای در طول سال می‌شود.

نحوه آماده‌سازی تقویم‌های رومیزی برای تبلیغات برند

برای تولید و آماده‌سازی طرح تقویم رومیزی، دو روش کلی وجود دارد که یکی استفاده از تقویم رومیزی لایه باز یا فایل لایه باز تقویم رومیزی که به طراح یا چاپخانه این امکان را می‌دهد طرح را ویرایش و شخصی‌سازی کند و روش دوم، سفارش مستقیم چاپ با طراحی اختصاصی است که در این روش، صفر تا صد فرآیند کار توسط طراح و ناشر انجام می‌شود.

روش اول به‌دلیل بالا بردن سرعت انجام کار و کاهش هزینه‌ها، انتخاب بسیاری از طراحان و کسب‌وکارهاست. در این روش، ابتدا دانلود تقویم رومیزی با فرمت لایه باز از سایت‌های ارائه‌دهنده این فایل‌ها انجام می‌شود و سپس عناصر بصری، رنگ‌ها و تاریخ‌ها را مطابق نیاز تغییر داده و به طرح تقویم رومیزی تبلیغاتی اضافه می‌کنند. در نهایت، چاپ تقویم رومیزی انجام می‌شود و تقویم برای انتشار در تعداد بالا و استفاده در تبلیغات کسب‌وکار آماده خواهد شد. منابع فارسی متعددی فایل‌های PSD و AI آماده برای سال‌های مختلف، مثل تقویم ۱۴۰۵ رومیزی را عرضه می‌کنند تا فرآیند طراحی سریع‌تر و اقتصادی‌تر شود.

دانلود نمونه طرح لایه باز تقویم رومیزی چهار فصل 12 برگ

دانلود نمونه طرح لایه باز تقویم رومیزی چهار فصل ۱۲ برگ

فرمت‌ها و انواع مختلف تقویم‌های رومیزی

تقویم‌های رومیزی در ابعاد، اندازه‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که متناسب با نیاز برند یا سلیقه مشتریان و مخاطبان هدف، نوع مناسب تقویم را انتخاب کنید. رایج‌ترین دسته‌بندی طرح تقویم رومیزی، ازنظر ساختار و تعداد برگ است که عبارت‌اند از:

طرح تقویم رومیزی ۱۲ برگ: در این تقویم هر ماه یک برگ را به خود اختصاص می‌دهد. این نوع تقویم رومیزی گزینه‌ای مناسب برای نمایش عکس یا محتوای جداگانه هر ماه است.طرح تقویم رومیزی ۴ برگ: در این نوع تقویم هر برگ بیان‌گر یک فصل است. این تقویم برای طراحی‌های مینیمال و فضای تبلیغاتی بزرگ‌تر مناسب است.

همچنین انواع دیگری مثل تقویم رومیزی کوچک یا تقویم رومیزی خاص مانند تقویم چوبی، فلزی یا فانتزی هم وجود دارند که بسته به مخاطب هدف و بودجه، انتخاب می‌شوند. قبل از تصمیم‌گیری درباره فرم و جنس، باید مخاطب هدف، پیام تبلیغاتی و محل قرارگیری تقویم را مشخص کنید.

چند نکته برای تاثیرگذاری بیشتر طرح تقویم رومیزی

برای این‌که طرح تقویم رومیزی بیشترین بازده تبلیغاتی را داشته باشد، به چند نکته توجه کنید. لوگو و اطلاعات تماس باید در نقطه‌ای قرار بگیرد که همواره قابل‌مشاهده باشد اما برای صفحه‌های تاریخی مزاحمتی ایجاد نکنند. همچنین، از عکس‌های مرتبط و باکیفیت یا حتی عکس تقویم رومیزی خاص شرکت استفاده کنید تا تقویم علاوه‌بر کاربردی بودن،‌ جلوه بصری هم داشته باشد. اگر از تقویم رومیزی خام یا قالب‌های آماده استفاده می‌کنید، حتما فایل را در فرمت لایه باز برای مثال، طرح لایه باز تقویم رومیزی، ذخیره داشته باشید تا بعدها امکان اصلاح وجود داشته باشد. دقت کنید که توجه به کیفیت چاپ و جنس کاغذ هم اهمیت زیادی دارد. چاپ با روش مناسب مانند افست و انتخاب روکش مناسب به دوام تقویم و ماندگاری آن در تبلیغات کمک می‌کند.

نمونه طرح تقویم رومیزی مشاغل 12 برگ با 24 فایل psd جدول تقویم و یک فایل psd جلد

نمونه طرح تقویم رومیزی مشاغل ۱۲ برگ با ۲۴ فایل psd جدول تقویم و یک فایل psd جلد

سخن پایانی

طرح تقویم رومیزی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ابزارهای برندینگ است که با کارایی روزمره، امکان تبلیغ طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. بهره‌گیری از فایل‌های لایه باز، نظارت به نوع چاپ و توزیع هدفمند از مزایای ارزشمند این نوع تبلیغات محسوب می‌شوند. اگر دنبال یک هدیه شرکتی قابل‌مشاهده و ماندگار هستید، همین حالا برای تولید تقویم رومیزی سال ۱۴۰۵ اقدام کنید.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است