تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: سه شنبه , ۱۳ آبان , ۱۴۰۴
X
بنیان‌گذار راکستار: Red Dead Redemption 2 از برنامه عقب بود و فراتر از بودجه‌‌ای که داشتیم رفت

بنیان‌گذار راکستار: Red Dead Redemption 2 از برنامه عقب بود و فراتر از بودجه‌‌ای که داشتیم رفت

دن هاوزر (Dan Houser)، یکی از دو بنیان‌گذار راکستار، درباره روند توسعه پر فراز و نشیب Red Dead Redemption 2 گفت و اعلام کرد که در زمان ساخت، این عنوان از برنامه عقب بود و فراتر از بودجه‌ای که در نظر گرفته بودند رفت.

تبلیغات

در تازه‌ترین قسمت از پادکست Lex Fridman، هاوزر اعتراف کرد که ساخت Red Dead Redemptio 2 مسیر همواری نداشت، به ویژه در مراحل پایانی که تردیدها بالا و ضرب‌الاجل‌ها در حال نزدیک شدن بودند. او گفت:

فکر می‌کنم ما در Red Dead 2 عقب‌تر از برنامه بودیم. بودجه آنقدر بالاتر از برنامه رفت که ما نمی‌خواستیم حتی به آن فکر کنیم. همچنین، شما در حال ساخت بازی درباره یک کابوی هستید که بیماری سل به مرور او را می‌کشد و ساخت بازی نیز به‌خوبی پیش نمی‌رود. در چنین شرایطی، بسیاری از افراد در کار شما تردید می‌کنند و می‌دانید که این اصلاً جالب نیست. پس فکر می‌کنم فشار روی ما زیاد بود.

هاوزر در ادامه مصاحبه، Red Dead را جایی توصیف کرد که افراد «در حال جستجوی معنا در میان خشونت» هستند و ژانر وسترن این امکان را به آن‌ها داد تا داستانی اساطیری و احساسی روایت کنند.

او همچنین از تعهد تیم به واقع‌گرایی تمجید کرد. از انیمیشن اسب‌ها گرفته تا تغییرات بدنی آرتور مورگان در طول زمان، او این جزئیات را بازتابی از عمق توجه توسعه‌دهندگان دانست. هاوزر گفت:

فکر می‌کنم غرب و تمام تم‌های پیرامون آن واقعاً مناسب این موضوع هستند. گان‌پلی فوق‌العاده بود و اسب‌ها شگفت‌انگیز بودند. ما ترکیبی از دانش فنی، تیم بسیار قوی و مواد اولیه بسیار قوی داشتیم.

دن هاوزر پس از ترک راکستار، استودیوی Absurd Ventures را تأسیس کرده است؛ تیمی که روی اولین بازی اکشن‌ماجراجویی AAA جهان‌باز خود کار می‌کند.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است