استودیوی Obsidian میداند که همه طرفداران خواهان بازی Fallout: New Vegas 2 هستند، اما اعلام کرده که در حال حاضر ترجیح میدهد بر تعریف و گسترش آیپیهای خود تمرکز کند، از جمله آثاری مانند The Outer Worlds.

اگر نسخه جدیدی از Fallout New Vegas اعلام شود، مسلما طرفداران هیجانزده خواهند شد، بهویژه اگر مایکروسافت و بتسدا دوباره سکان هدایت آن را به دست آبسیدین بسپارند. هرچند سایر نسخههای این مجموعه هم قابلتوجهاند، اما هنوز هیچکدام به اندازه New Vegas برای گیمرها محبوب نیستند. بااینحال، حتی اگر چراغ سبز ساخت New Vegas 2 داده شود، بهنظر میرسد خود آبسیدین دیگر تمایلی به قبول چنین پروژهای ندارد. این استودیو در سالهای اخیر با سرعت خیرهکنندهای مشغول توسعه پروژههای اختصاصی خود بوده و حتی توانسته مبارزات نوبتی را به دنیای Pillars of Eternity اضافه کند.
در مصاحبهای تازه، یکی از چهرههای برجسته آبسیدین درباره اینکه این استودیو چگونه در پرورش ایدههای درونزای خود و شکلدهی به «هویت واقعی آبسیدین» لذت بسیاری یافته سخن گفته است.
بدون تردید، Fallout New Vegas 2 میتوانست اثری ایدهآل برای راضی نگه داشتن طرفداران تا زمان انتشار بسیار دور Fallout 5 باشد و همچنین فرصتی برای بهرهبرداری از محبوبیت سریال موفق آمازون به نام Fallout فراهم کند. اگرچه Fallout 76 عملکردی قابلقبول دارد، اما هرگز نمیتواند همان وزن و اعتبار یک دنباله واقعی بر یکی از بهترین نقشآفرینیهای تاریخ را داشته باشد. طرفداران همیشه روزنهای از امید برای تحقق این پروژه در دل داشتهاند، اما این روزنه اکنون آنقدر باریک شده که بهسختی قابل تشخیص است. حتی با وجود بازگشت نویسنده اصلی New Vegas به آبسیدین، تحقق آن بعید بهنظر میرسد.
البته تصمیم نهایی در این مورد برعهده مایکروسافت و بتسدا خواهد بود، اما میتوان تصور کرد که اگر تمایل از سوی آبسیدین وجود داشته باشد، میتوانست بهعنوان کاتالیزوری برای وقوع این پروژه عمل کند. بااینحال، بهنظر میرسد آبسیدین در حال حاضر از مسیر مستقل خود کاملاً راضی است، زیرا سه بازی Avowed ،Grounded 2 و The Outer Worlds 2 قرار است همگی محصول امسال این استودیو هستند.
مارکوس مورگان، معاون اجرایی عملیات در آبسیدین، در گفتوگو با The Game Business اظهار داشت:
میدانم که در فضای اینترنت، هر بار که ما بازی جدیدی معرفی میکنیم، مردم دائماً میپرسند: نسخه بعدی New Vegas کی منتشر میشود؟ یا دنباله فلان بازی چه زمانی میآید؟ اما امسال علاوه بر اینکه جشن انتشار سه بازی را خواهیم داشت، نکته مهم این است که هر سه عنوان، IPهای متعلق به خود ما هستند. پیش از پیوستن به مایکروسافت، سابقه ما بیشتر در زمینه کار روی IP دیگران بود، اما اکنون از این موضوع لذت میبریم که بپرسیم: چطور میتوانیم IP خودمان را تعریف و گسترش دهیم؟ و حالا به نقطهای رسیدهایم که برای همه این آثار، دنبالههایی ساختهایم؛ یعنی تمام اینها بر پایه IPهای خودمان بنا شدهاند.
مورگان همچنین اذعان کرد که هنوز «حالوهوای نیو وگاسی» در برخی از پروژههای استودیو، بهویژه The Outer Worlds، حس میشود، اما آبسیدین اکنون بیش از آنکه نگران گستره آثارش باشد، بر عمق آنها تمرکز دارد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید