در مصاحبهای با خبرگزاری Press Start، تهیهکننده Resident Evil Requiem فاش کردد که این عنوان مورد انتظار، در ابتدا قرار نبود یک بازی ترسناک تکنفره باشد، بلکه به عنوان یک تجربه «جهان باز و چندنفره آنلاین» طراحی شده بود.

در مصاحبهای جدید، کومازاوا مجددا تایید کرد که Requiem در اصل به عنوان یک «بازی آنلاین چندنفره و جهان باز» طراحی شده بود. با این حال، تیم توسعه به این نتیجه رسید که این مسیر با هسته اصلی مجموعه Resident Evil فاصله زیادی دارد. کومازاوا در این باره توضیح داد:
در آن نسخه چندنفره، بخش ترسناک بازی بسیار ضعیف به نظر میرسید. با این حال، در آن بیلد، ما بازیای ساخته بودیم که بازی کردنش سرگرمکننده بود. اما عمیقاً به این بازی نگاه کردیم و از خود پرسیدیم که آیا طرفداران این فرنچایز واقعاً چنین چیزی را دوست خواهند داشت؟ و به این نتیجه رسیدیم که آنها احتمالاً آنقدرها لذت نخواهند برد.
این تهیهکننده تاکید کرد که دلیل اصلی بازگرداندن بازی به حالت تکنفره، برآورده کردن انتظارات اصلی طرفداران بود. او گفت:
من معتقدم چیزی که طرفداران این فرنچایز میخواهند، بقا و ترسیدن است. این مهمترین چیزی است که طرفداران میخواهند.
کومازاوا افزود که صرفاً «گذاشتن اسکینها و شخصیتهای جدید» روی همان تجربه قبلی کافی نیست. به همین دلیل، تیم تصمیم گرفت تا Requiem را به یک تجربه تکنفره خالص بازگرداند تا اطمینان حاصل کند که حس یک بازی «بقا و وحشت جدید» را ارائه میدهد. نکته جالب اینجاست که به گفته کومازاوا، برخی از المانهای آن بیلد چندنفره حذف نشدهاند:
عناصری باقیماندهاند… اما نمیتوانیم فاش کنیم که چه هستند و چگونه در بازی قرار دارند. چون آن بیلد سرگرمکننده بود، ما عناصری را از آن بیلد به بازی نهایی اضافه کردیم تا مطمئن شویم بازی نهایی سرگرمکننده است.
بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۵ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید