در خبری که میتواند نشانی از ثبات برای پروژه پرفراز و نشیب بازسازی Splinter Cell باشد، دیوید گریول (David Grivel) اعلام کرد که به استودیوی یوبیسافت تورنتو بازگشته تا بار دیگر در سمت کارگردان بازی این عنوان فعالیت کند.

گریول که پیش از این در سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ هدایت این پروژه را بر عهده داشت، پس از جدایی از یوبیسافت به شرکت EA پیوست تا به عنوان مدیر طراحی استودیو Ridgeline Games روی بخش داستانی Battlefield کار کند. با این حال، پس از تغییرات در EA و تعطیلی Ridgeline، او اکنون تصمیم گرفته است دوباره به پروژه ریمیک Splinter Cell بازگردد. او با انتشار پستی در لینکدین نوشت:
بسیار، بسیار خوشحالم که اعلام کنم به عنوان کارگردان بازی برای ریمیک Splinter Cell به یوبیسافت تورنتو بازمیگردم. این تیم و پروژه برای من بسیار خاص هستند.
طبق گزارشهای اخیر از منابع معتبر مانند Insider Gaming، توسعه بازی همچنان ادامه دارد و کیفیت آن «واقعاً تحسینبرانگیز» توصیف شده است. شایعات حاکی از آن است که یوبیسافت احتمالا نیمه دوم سال ۲۰۲۶ را برای انتشار این عنوان در نظر گرفته است، هرچند هنوز تاریخ رسمی اعلام نشده است.
دیدگاهتان را بنویسید