تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: جمعه , ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
X
نقدها و نمرات فیلم Five Nights at Freddy’s 2 | ضعیف و ناامیدکننده

نقدها و نمرات فیلم Five Nights at Freddy’s 2 | ضعیف و ناامیدکننده

نقدهای فیلم Five Nights at Freddy’s 2 منتشر شده و این اثر سینمایی امتیاز بسیار پایینی از منتقدان گرفته است.

تبلیغات

فیلم Five Nights at Freddy’s 2 فیلمی ترسناک و ماورایی است که بر اساس سری بازی‌های ویدئویی Five Nights at Freddy’s ساخته شده و دنباله‌ای بر اقتباس سینمایی سال ۲۰۲۳ است. کارگردانی این فیلم برعهده اما تامی و نویسندگی آن توسط اسکات کاوثون انجام شده است.

جاش هاچرسون، الیزابت لایل، پایپر روبیو و متیو لیلارد نقش‌های خود را از فیلم قبلی تکرار می‌کنند و اسکیت اولریچ، وین نایت، مکنا گریس و تئو بریونز به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. داستان یک سال پس از فیلم اول رخ می‌دهد و ابی اشمیت (روبیو) را دنبال می‌کند که دوباره با دوستان انیماترونیک خود ارتباط برقرار می‌کند و اتفاقاتی را رقم می‌زند که منشاء رستوران Freddy Fazbear’s Pizza را آشکار می‌کند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۳ نقد برای فیلم Five Nights at Freddy’s 2 منتشر شده که امتیاز ۱۱ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۳۲ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۱۵ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Five Nights at Freddy’s 2

راتن تومیتوز | ۵۳ نقد – امتیاز ۱۱ درصدمتاکریتیک | ۱۵ نقد – امتیاز ۳۲ از صدفیلم پنج شب با فردی five nights at freddy's)

«۷۵/۱۰۰ – RogerEbert.com | منتقد: سایمون آبرامز»

فیلم Five Nights at Freddy’s 2 نه تنها داستانی پیچیده‌تر دارد، بلکه در کل ساخت فیلم نیز جذاب‌تر شده و شامل تنظیمات بیشتر دوربین و جلوه‌های بصری خلاقانه است.

«۶۰/۱۰۰ – Collider | منتقد: ایدن کلی»

در حالی که فیلم اول طرفداران را با حداقل‌ها راضی نگه داشت و برای کسانی که طرفدار نبودند خسته‌کننده بود، قسمت دوم احتمالاً طرفداران را خوشحال‌تر و غیرطرفداران را با یک فیلم سرگرم‌کننده و مهیج درباره روبات‌ها راضی خواهد کرد.

«۵۰/۱۰۰ – Total Film | منتقد: مگان گارسی»

با وجود اینکه Five Nights at Freddy’s 2 در زمینه ترس و انیماترونیک‌های چشمگیر کمی بهتر از فیلم اول عمل کرده است، دنباله درک درستی از این نکته ندارد که «کم، گاهی بیشتر است». با پر کردن فیلم نسبتاً کوتاه خود با داستان‌ها و شخصیت‌های زیاد، دنباله حس شلوغ و نامنسجمی پیدا کرده و طرفداران FNaF را کم‌لطفی می‌کند.

«۴۰/۱۰۰ – Slashfilm | منتقد: بی جی کولانجلو»

متأسفانه Five Nights at Freddy’s 2 اینقدر شلوغ و پرحجم است، در حالی که همه عناصر لازم برای تبدیل شدن به یک فرنچایز ترسناک واقعاً ویژه را دارد. انیماترونیک‌های جدید واقعاً شگفت‌انگیز هستند، صدای مگان فاکس به شخصیت Chica لذت‌بخش است، صحنه‌های ترسناک به‌خوبی عمل می‌کنند، ایستر اِگ‌ها به‌خوبی جایگذاری شده‌اند و لحظه‌ای که مایک را در دفتر امنیتی می‌بینیم (که اساساً بازی ویدئویی را به لایو اکشن منتقل می‌کند)، فیلم به اوج خود می‌رسد. اما فیلمنامه کاوثون یک فاجعه است و حتی من که سال‌ها نظریه‌های طرفداران را دنبال کرده‌ام، نمی‌توانم آن را با وجدان راحت دفاع کنم.

«۴۰/۱۰۰ – Polygon | منتقد: کریس هاینر»

با وجود عناصر پیچیده داستانی، ترس متوسط و بازیگری نه چندان قوی، فیلم Five Nights at Freddy’s 2 نسبت به فیلم اول یک عقب‌گرد است. این فیلم ناامیدکننده است: لحظاتی برای لذت طرفداران وجود دارد و روبات‌های زیادی آشوب ایجاد می‌کنند، اما اگر با جزئیات سری آشنا نباشید، داستان گیج‌کننده و نامنسجم به نظر می‌رسد.

«۳۰/۱۰۰ – Screen Rant | منتقد: الکساندر هریسون»

دیالوگ‌ها سنگین و تقریباً همگی بد بازی شده‌اند، بسیار بیشتر از فیلم اول. ترکیب تن‌های ترسناک و طنز، بیشتر ناهماهنگ و آزاردهنده است تا مکمل و کارگردانی که می‌توانست با پایبندی به اصول ژانر موفق شود، اغلب به طرز خسته‌کننده‌ای کند است.

«۲۰/۱۰۰ – The Guardian | منتقد: جسی هاسنگر»

مانند بسیاری از فیلم‌ها، فیلم Five Nights at Freddy’s 2 یک سطل پاپ‌کورن ویژه خود را دارد. شاید این اولین فیلمی باشد که سطل پاپ‌کورن از خود فیلم سرگرم‌کننده‌تر است.

«۲۰/۱۰۰ – Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم Five Nights at Freddy’s 2 یک فیلم ترسناک ماورایی بر اساس بازی ویدئویی است که از نظر بی‌دقتی و خام بودن، شوکه‌کننده است. این فیلم صرفاً سرگرمی ساده و بی‌مغز نیست؛ کاملاً ضعیف است و شاید حتی از فیلم اول هم بدتر باشد.

«۰/۱۰۰ – The A.V. Club | منتقد: جیکوب اولر»

تمام بخش سوم فیلم فقط انتظار برای دنباله‌ای است که امیدواریم هرگز ساخته نشود. این یک آزمایش حداقلی برای برندینگ است؛ چیزی ساده که هدف آن شناخته شدن است و امید دارد که لذت فیلم به‌طور خودکار دنبال شود.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *