کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows با اشاره به اهمیت پارکور در این مجموعه، از استودیوی سازنده نسخه بعدی خواست به این موضوع بیشتر توجه کند.

عناوین مختلفی از مجموعه Assassin’s Creed در آینده منتشر خواهند شد. حتی قبل از اینکه نه ماه پیش بازی Assassin’s Creed Shadows در دسترس عموم قرار بگیرد، شرکت یوبیسافت درباره چندین عنوان دیگر در دست توسعه صحبت کرده بود. اخیراً سایمون لمه کومتوآ، دستیار کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows در شعبه کبک یوبیسافت، طی مصاحبهای مفصل خطاب به استودیوهای سازنده نسخههای بعدی این مجموعه گفت:
در بازیهای آینده بیشتر به پارکور توجه کنید و آن را به عنوان یکی از ارکان اصلی در نظر بگیرید.
لمه کومتوآ اشاره کرد پارکور به عنوان امضای مجموعه Assassin’s Creed، در برخی نسخههای این سری از جمله Odyssey و Origins خیلی مورد توجه قرار نگرفته است. او فکر میکند بخشی از این مسئله به خاطر دنیای بزرگ و باز عناوین یاد شده بوده، زیرا آنها به اندازه بازیهای قدیمی مجموعه، از نوعی معماری و شهرسازی مناسب برای پارکور برخوردار نیستند. به جای آن، شما در این عناوین با اقیانوسهای وسیع یونان باستان یا تپههای شنی مصر روبهرو میشوید. او در ادامه خاطر نشان کرد:
ما با عرضه نسخه Shadows تلاش کردیم این موضوع را اصلاح کنیم. در محیط داخلی شرکت هم روی اهمیت پارکور تاکید ویژهای داریم. امیدوارم با کمک استودیوهای مختلف بتوانیم در این زمینه پیشرفت کنیم.
در آینده بازی Assassin’s Creed Jade را خواهیم داشت که گفته میشود اولین بازی جهان باز این مجموعه برای موبایل است. همچنین Assassin’s Creed Codename Hexe که ظاهراً برداشت ترسناکتری از فرمول Valhalla خواهد بود. این اثر توسط شعبه مونترال یوبیسافت در دست توسعه است. همچنین شایعاتی غیررسمی درباره ریمیک Assassin’s Creed 4: Black Flag نیز به گوش میرسد. حال با توجه به این صحبتها باید دید آیا در این بازیها (البته اگر منتشر شوند) پارکور نقش پررنگتری پیدا میکند یا نه.
دیدگاهتان را بنویسید