پس از تأیید رسمی حضور لیان اس کندی در بازی Resident Evil Requiem، تیم توسعهدهنده جزئیات هیجانانگیزی را درباره میزان حضور این شخصیت محبوب منتشر کرده است که قطعاً باعث خوشحالی هواداران خواهد شد. آکیفومی ناکانیشی، کارگردان بازی، در مصاحبهای با رسانه Automaton اعلام کرد که زمان گیمپلی بازی تقریباً به صورت مساوی میان لیان و شخصیت جدید بازی، گریس اشکرافت، تقسیم شده است.

ناکانیشی ساختار روایی و گیمپلی این اثر را به Resident Evil: Revelations تشبیه کرد که در آن بازیکنان کنترل دو شخصیت شخصیتهای اصلی را به تناوب در دست داشتند. او تفاوت تجربه بازی با این دو کاراکتر را به «پریدن در حوضچه آب سرد پس از نشستن در سونای داغ» تشبیه کرد؛ به این معنا که بخشهای مربوط به گریس (که تجربه کمتری دارد) دارای تنش و وحشت سنگینی هستند، در حالی که کنترل لیان حس آزادی و اکشن بیشتری را به بازیکن منتقل کرده و ریتم منحصربهفردی به بازی میبخشد.
البته کارگردان بازی تأکید کرد که اکشنتر بودن بخشهای لیان به معنای آسان بودن آنها نیست. طبق گفتههای او، نبردها در این نسخه، این شخصیت را بیش از هر زمان دیگری به چالش میکشند و او را تا مرز محدودیتهایش پیش خواهند برد. همچنین طرفداران میتوانند منتظر روحیات فداکارانه همیشگی و البته طنز خشک و کنایههای خاصی باشند که تنها از یک لیان پختهتر و مسنتر برمیآید.
شما نیز میتوانید تریلر هیجانانگیز رونمایی از این شخصیت محبوب را از طریق این لینک مشاهده کنید. Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ویندوز و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید