بر اساس گزارشهای منتشر شده، کاربران macOS Mojave و نسخههای قدیمیتر نمیتوانند به اپ استور دسترسی داشته باشند.
به گزارش تکراتو به نقل از macrumors، کاربرانی که از macOS Mojave (نسخه ۱۰٫۱۴) و نسخههای قدیمیتر استفاده میکنند، گزارش دادهاند که دسترسی آنها به اپ استور مختل شده است. بسیاری از کاربران نمیتوانند وارد حساب کاربری خود شوند یا اپلیکیشنهای خریداریشده قبلی را دانلود کنند.
بر اساس گزارشهایی که مایکل تسای جمعآوری کرده است، این مشکل از ۲۴ ژانویه ۲۰۲۵ و همزمان با تغییرات اپل در سیستم رسیدهای اپاستور آغاز شده است. کاربران هنگام تلاش برای ورود به اپ استور، با پیامهای خطای مختلفی مواجه میشوند، از جمله:
یک خطای غیرمنتظره هنگام ورود رخ داد
دادهها خوانده نشدند زیرا در فرمت صحیح نیستند
البته مشکلات بسته به نسخه macOS متفاوت است. در حالی که macOS Catalina (نسخه ۱۰٫۱۵) و نسخههای جدیدتر همچنان بدون مشکل کار میکنند، کاربران Mojave (نسخه ۱۰٫۱۴) فقط میتوانند فروشگاه را مرور کنند اما نمیتوانند خرید جدید انجام دهند یا اپهای قبلی خود را دوباره دانلود کنند.
در همین حال، کاربران High Sierra (نسخه ۱۰٫۱۳) گزارش دادهاند که برخی از عناصر رابط کاربری App Store حذف شدهاند و ورود به حساب کاربری آنها ناموفق است. کاربران Sierra (نسخه ۱۰٫۱۲) نیز با پیامهای خطای مختلفی مواجه میشوند که مانع دسترسی آنها به اپاستور میشود.
زمانبندی این مشکل نشان میدهد که ممکن است با تغییرات جدید اپل در نحوه مدیریت رسیدهای اپ استور مرتبط باشد، اما علت دقیق آن هنوز مشخص نیست. برای کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفتهاند، اپل منابع جایگزینی برای دانلود macOS ارائه میدهد و بسیاری از برنامههای شخص ثالث همچنان از طریق وبسایتهای رسمی توسعهدهندگان، خارج از اپ استور در دسترس هستند.
اپ استور اپل
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید